Mateusz Kłosek stoi za fundacją “Nasze Dzieci”, której billboardy można oglądać w całej Polsce. Na plakatach promowane są m.in. hasła antyaborcyjne i wspierające związki małżeńskie. Outdoorowe kampanie warte są grube miliony.
Od biznesmena do filantropa
Mateusz Kłosek jako młody człowiek nie był gorliwym katolikiem. Jak twierdzi, sytuacja zmieniła się, kiedy zatracony w rozwoju swojej firmy produkującej okna, omal nie doprowadził do rozpadu własnego małżeństwa. “Zdałem sobie sprawę, że pieniądze, firma, wszystkie hale i samochody niewiele znaczą w sytuacji, w której się znalazłem” – mówił Kłosek w jednym z wywiadów. Tłumaczył, że ratunku dla małżeństwa i rodziny zaczął szukać w głębokiej wierze.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS