Blogi są świetnym miejscem do zdobywania wiedzy na różne tematy. Są potężnym narzędziem marketingowym, które może pomóc w napędzaniu sprzedaży lub budowaniu Twojej marki. Możesz ich używać do łączenia się z klientami, odpowiadania na pytania oraz dzielenia się wskazówkami i poradami. Mogą być również skutecznym sposobem na budowanie linków do Twojej strony i kierowanie na nią większego ruchu. Jeśli blog brzmi zbyt dobrze, by mógł być prawdziwy, to prawdopodobnie jest! Istnieje wiele fałszywych blogów tam, więc może to być trudne do określenia, co jest autentyczne, a co nie. Jeśli blog ma autentyczne zdjęcia prawdziwych ludzi, jest hostowany na renomowanej platformie blogowej i ma ekspertów piszących dla niego, to są szanse, że jest autentyczny.
Prawdziwy blog będzie miał autentyczne zdjęcia prawdziwych ludzi
Prawdziwe blogi będą miały autentyczne zdjęcia prawdziwych ludzi. Jeśli profesjonalny blog jest napisany przez ekspertów w dziedzinie, będą one prawdopodobnie mają zdjęcie siebie na górze strony. Ponownie, można odwrócić wyszukiwanie obrazów te zdjęcia, aby zobaczyć, czy pochodzą one z tego samego obrazu. Jeśli blog ma zdjęcie grupy ludzi, ale prawdopodobnie nie są to prawdziwi pracownicy firmy. Zdjęcie grupowe jest dobrym sposobem na ukrycie faktu, że blog nie jest napisany przez ekspertów. Możesz również spróbować odwrócić wyszukiwanie zdjęć autorów postów na blogu. Jeśli żadne z tych zdjęć nie pojawi się, to jest to zły znak.
Prawdziwy blog firmowy będzie miał profesjonalnie wyglądającą stronę
Jeśli blog jest napisany przez eksperta w swojej dziedzinie, będzie on hostowany na renomowanej platformie blogowej. Profesjonalnie prowadzone blogi będą miały czysty, nowoczesny design. Niektóre platformy blogowe mają szablony, które można wykorzystać do stworzenia bloga, a niektóre mają wbudowane funkcje projektowania, które pozwalają na stworzenie własnego projektu. Jeśli blog jest hostowany na platformie takiej jak WordPress lub Squarespace, można oczekiwać, że będzie wyglądał bardzo profesjonalnie. Jeśli klikniesz na sekcję O nas, powinna ona zawierać szczegóły dotyczące osób stojących za blogiem, w tym zdjęcie każdej osoby. Każdy post na blogu powinien mieć również sekcję autora, gdzie można zobaczyć nazwisko i zdjęcie osoby, która napisała post na blogu.
Sprawdź, czy nie ma pisarzy ekspertów lub blogerów gościnnych
Niektóre blogi będą korzystać z gościnnych lub eksperckich blogerów do pisania postów na blogu. Jest to powszechne, zwłaszcza gdy blog jest po raz pierwszy zaczyna się i nie mają duży zespół. Jeśli blog używa gości lub blogerów ekspertów, zwykle zobaczysz byline pod tytułem postu na blogu. Byline będzie powiedzieć, kto napisał post, a czasem, to powiedzieć, co obszar wiedzy mają w dziedzinie. Jeśli blog używa blogerów gościnnych, ważne jest, aby sprawdzić ich referencje. Jeśli blog jest napisany przez kogoś, kto nie jest ekspertem w danej dziedzinie, może być mniej wiarygodny niż ten napisany przez eksperta.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS