A A+ A++

Japoński fiskus, jak pisze Bloomberg,uruchomił kampanię, skierowaną do młodych ludzi, by ci pili więcej. Spadają bowiem zyski z akcyzy, a biznes spirytusowy ma poważne problemy. Przestają bowiem pić zarówno młodzi, jak i starsi Japończycy – zarówno ze względów zdrowotnych, jak i ze względu na styl życia. Nie pomogła też epidemia Covid… Stąd pomysł na kampanię pod hasłem “Sake Viva”.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSmart home, czyli inteligentny dom w pigułce. Sprawdź, jak to zrobić
Następny artykułRosja o działaniach Finlandii: To nie pozostanie bez reakcji