A A+ A++

PGG przekonuje, że e-sklep przeszedł liczne modyfikacje i działa już sprawniej, niż jeszcze jakiś czas temu. I posypuje sobie głowę popiołem za dotychczasowe problemy. – Dziękujemy za zaufanie i cierpliwość, jednocześnie przepraszamy za trudności, które przy takiej skali sprzedaży mogły się zdarzyć. Zapewniamy jednak, że dział sprzedaży PGG robi wszystko, aby węgiel w cenach producenta trafił do jak największej ilości gospodarstw domowych – powiedział w środę rzecznik spółki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwidnicki MOPS przyjmuje już wnioski o dodatek węglowy
Następny artykułOŚWIĘCIM. Od dziś można składać wnioski o dodatek węglowy