Ford Tourneo Connect powstaje w Poznaniu, na jednej taśmie produkcyjnej z technicznym kuzynem – Volkswagenem Caddy. Oba modele współdzielą płytę podłogową oraz silniki, ale różnią się wyglądem oraz ceną.
W przypadku amerykańskiego koncernu Tourneo Connect to pierwszy w historii samochód użytkowy stworzony w kooperacji z niemiecką marką. Jednocześnie Ford kolejny raz decyduje się na produkcję w Polsce – była już montownia Escorta w Płońsku, Ka jako bliźniak Pandy powstawał w zakładzie Fiata w Tychach.
Ford Tourneo Connect i Volkswagen Caddy, czyli różnice
Tourneo Connect pod względem stylistycznym zyskał elementy charakterystyczne dla współczesnego designu Forda. Z przodu dominuje atrapa chłodnicy tak wielka, że nie powstydziłby się jej nawet Explorer. Nowe są też reflektory i zderzak. W efekcie łatwiej go odróżnić od VW. Profil i proporcje auta z oczywistych względów są identyczne, ale wprowadzono akcent w postaci innych wzorów felg. Z tyłu zmian jest najmniej – lekko zmodyfikowano wygląd lamp i przetłoczenia klapy bagażnika.
Ford Grand Tourneo Connect Active z silnikiem Diesla 2.0 EcoBlue/122 KM
/
Sebastian Kościółek
/
(c)SQ
Ford Grand Tourneo Connect Active z silnikiem Diesla 2.0 EcoBlue/122 KM
/
Sebastian Kościółek
/
(c)SQ
Ford Tourneo Connect i Grand Tourneo Connect, wersja krótka i długa
Nowość Forda jest dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych: standardowej (Tourneo) i wydłużonej (Grand Tourneo). Dłuższy model mierzy 4,85 m (4,50 m wersja krótsza), a do tego ma większy rozstaw osi – 2,97 m (2,75 m wersja standardowa). Dopłata w tym przypadku wynosi zaledwie 3 tys. zł. W obu wariantach można wybierać pomiędzy wersjami 5- i 7-osobowymi. Wstawienia dodatkowego rzędu foteli kosztuje 3,5 tys. zł.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS