A A+ A++

IPRA Golden World Awards to jeden z największych międzynarodowych konkursów branży Public Relations. Coroczna ceremonia wręczenia nagród organizowana jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations w celu wyłonienia i uznania osiągnięć z całego świata.

Działania związane z projektem rozpoczęto na początku 2020 roku. Zostały one poprzedzone głębokim researchem obejmującym analizę badań i publikacji w polskich, jak i zagranicznych mediach. Zebrane dane zestawiono z wiedzą ekspertów i pracowników Volkswagena oraz doświadczeniem użytkowników samochodów elektrycznych. Dzięki wspólnym wysiłkom agencji OneMulti, zespołu analitycznego InsightOut Lab oraz Volkswagena powstał aktualny obraz elektromobilności w Polsce widziany oczami konsumentów, w którym funkcjonuje wiele stereotypów. Aktualny sposób myślenia o samochodach elektrycznych stał się punktem wyjścia do stworzenia serii materiałów – źródeł danych, raportów i analiz na temat elektromobilności, które konfrontują stereotypy z faktami i mają posłużyć edukacji.

Zródło: onemulti.pl

Zwycięskie agencje z Polski w konkursie IPRA Golden World Awards 2022 agencje OneMulti logo Zwycieskie polskie projekty w konkursie IPRA Golden World Awards

Kategoria: Communication research

Tytuł: Volkswagen Drives Electromobility in Poland

Organizacja: OneMulti

Klient: Volkswagen

Projekt „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce”, współtworzony przez zespół analityczny InsightOut Lab, agencję OneMulti oraz markę Volkswagen.

Jurorzy docenili przede wszystkim oparcie działań komunikacyjnych na pogłębionych badaniach i analityce.

Zwycięskie agencje z Polski w konkursie IPRA Golden World Awards 2022 agencje Polskie zwycieskie projekty w konkursie IPRA Golden World Awards genesis pr

Kategoria: Public affairs

Tytuł: Increase Legal Limit – Meal Benefits for Employees

Organizacja:Federacja Przedsiębiorców Polskich, GNESIS PR

Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.

Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT.Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.

Zródło: genesispr.pl

Zwycięskie agencje z Polski w konkursie IPRA Golden World Awards 2022 agencje Polskie zwycieskie projekty w konkursie IPRA Golden World Awards e1659349072297

Kategoria:Media relations – Agencja

Tytuł: Bariery kariery liderek w Polsce

Organizacja:CluePR

Klient:wewnętrzny

Badanie „Bariery do kariery”, przeprowadzone na zlecenie agencji Clue PR, otrzymało nagrodę IPRA Golden World Awards 2022 w kategorii Media relations, w której wyróżniane są kampanie PR, które uzyskały imponujący zasięg medialny.

Ogólnopolskie badanie autorstwa dr Marty Biercy (SWPS) i Alicji Wysockiej-Świtały, partnerki zarządzającej Clue PR,dotyczyło przeszkód na drodze do rozwoju zawodowego kobiet. Przeprowadzone je w styczniu br. za pośrednictwem panelu Ariadna na wyselekcjonowanej grupie ponad 450 kobiet na kierowniczych stanowiskach.

Źródło:Clue PR

Zwycięskie agencje z Polski w konkursie IPRA Golden World Awards 2022 agencje Polskie zwycieskie projekty w konkursie IPRA Golden World Awards e1659349072297

Kategoria: Publications

Tytuł: Dziewczynki mogą wszystko

Organizacja:Clue PR

Klient:Grupa LEGO

Kampania wizerunkowa marki LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, za której oprawą PR-ową odpowiadała agencja Clue PR, zdobyła nagrodę IPRA Golden World Awards w kategorii Publications. Ta przyznawana jest za działania ukierunkowane na najbardziej kreatywne publikacje PR w formie drukowanej lub elektronicznej.

Ogólnopolska kampania marki LEGO, przygotowana i zrealizowana przez agencjeOglivy, Initiative Junior, ThinkEco i Clue PR, rozpoczęła się w marcu br. i skierowana była do dziewczynek oraz ich rodziców. Jej głównym przesłaniem stała się kreatywna zabawa i rozwój wolny od ograniczeń związanych ze stereotypami płciowymi. Jednym z kluczowych elementów akcji, który został wyróżniony w konkursie IPRA Golden Wrold Awards, było „przejęcie mediów” przez dziewczynki, jakie odbyło się 8 marca. Tego dnia w wybranych mediach w Polsce, m.in. na blogu technologicznym Spider’s Web, popularnym serwisie Pudelek oraz portalu motoryzacyjnym Auto Świat, a także w Gazecie Wyborczej, pojawiły się artykuły tworzone przez wspomniane oraz ich rodziców. Po stronie agencji projekt prowadził Senior PR & Creative Consultant, Jakub Świerbiołek.

Źródło: Clue PR

Wszystkich zwycięzców konkursu pod linkiem: https://www.ipra.org/golden-world-awards/winners/

.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBofA: RPP prawdopodobnie dokona jednej, ostatniej podwyżki do poniżej 7 proc.
Następny artykułDziałki nad jeziorem — sprawdź szeroki wybór gruntów pod budowę