IPRA Golden World Awards to jeden z największych międzynarodowych konkursów branży Public Relations. Coroczna ceremonia wręczenia nagród organizowana jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations w celu wyłonienia i uznania osiągnięć z całego świata.
Działania związane z projektem rozpoczęto na początku 2020 roku. Zostały one poprzedzone głębokim researchem obejmującym analizę badań i publikacji w polskich, jak i zagranicznych mediach. Zebrane dane zestawiono z wiedzą ekspertów i pracowników Volkswagena oraz doświadczeniem użytkowników samochodów elektrycznych. Dzięki wspólnym wysiłkom agencji OneMulti, zespołu analitycznego InsightOut Lab oraz Volkswagena powstał aktualny obraz elektromobilności w Polsce widziany oczami konsumentów, w którym funkcjonuje wiele stereotypów. Aktualny sposób myślenia o samochodach elektrycznych stał się punktem wyjścia do stworzenia serii materiałów – źródeł danych, raportów i analiz na temat elektromobilności, które konfrontują stereotypy z faktami i mają posłużyć edukacji.
Zródło: onemulti.pl
Kategoria: Communication research
Tytuł: Volkswagen Drives Electromobility in Poland
Organizacja: OneMulti
Klient: Volkswagen
Projekt „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce”, współtworzony przez zespół analityczny InsightOut Lab, agencję OneMulti oraz markę Volkswagen.
Jurorzy docenili przede wszystkim oparcie działań komunikacyjnych na pogłębionych badaniach i analityce.
Kategoria: Public affairs
Tytuł: Increase Legal Limit – Meal Benefits for Employees
Organizacja:Federacja Przedsiębiorców Polskich, GNESIS PR
Nagrodzono działania FPP na rzecz zwiększenia możliwości zapewniania benefitów żywieniowych przez pracodawców na rzecz ich pracowników.
Federacja Polskich Przedsiębiorców (FPP) dążyła do zwiększenia prawnych limitów świadczeń pracowniczych w postaci bonów na posiłki, które mogą być przyznawane przez pracodawców. Było to ważne dla sektora gastronomicznego, dramatycznie dotkniętego pandemią COVID-19 i mogło wesprzeć ten sektor. Proponowane rozwiązanie przyniosłoby również większe dochody budżetu państwa dzięki wyższemu VAT.Efektem końcowym działań było rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 22.02.2022 r. podwyższające wartość świadczeń żywnościowych ze 190 zł do 300 zł, wzrost o 58% i pierwsze takie rozporządzenie od 18 lat.
Zródło: genesispr.pl
Kategoria:Media relations – Agencja
Tytuł: Bariery kariery liderek w Polsce
Organizacja:CluePR
Klient:wewnętrzny
Badanie „Bariery do kariery”, przeprowadzone na zlecenie agencji Clue PR, otrzymało nagrodę IPRA Golden World Awards 2022 w kategorii Media relations, w której wyróżniane są kampanie PR, które uzyskały imponujący zasięg medialny.
Ogólnopolskie badanie autorstwa dr Marty Biercy (SWPS) i Alicji Wysockiej-Świtały, partnerki zarządzającej Clue PR,dotyczyło przeszkód na drodze do rozwoju zawodowego kobiet. Przeprowadzone je w styczniu br. za pośrednictwem panelu Ariadna na wyselekcjonowanej grupie ponad 450 kobiet na kierowniczych stanowiskach.
Źródło:Clue PR
Kategoria: Publications
Tytuł: Dziewczynki mogą wszystko
Organizacja:Clue PR
Klient:Grupa LEGO
Kampania wizerunkowa marki LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, za której oprawą PR-ową odpowiadała agencja Clue PR, zdobyła nagrodę IPRA Golden World Awards w kategorii Publications. Ta przyznawana jest za działania ukierunkowane na najbardziej kreatywne publikacje PR w formie drukowanej lub elektronicznej.
Ogólnopolska kampania marki LEGO, przygotowana i zrealizowana przez agencjeOglivy, Initiative Junior, ThinkEco i Clue PR, rozpoczęła się w marcu br. i skierowana była do dziewczynek oraz ich rodziców. Jej głównym przesłaniem stała się kreatywna zabawa i rozwój wolny od ograniczeń związanych ze stereotypami płciowymi. Jednym z kluczowych elementów akcji, który został wyróżniony w konkursie IPRA Golden Wrold Awards, było „przejęcie mediów” przez dziewczynki, jakie odbyło się 8 marca. Tego dnia w wybranych mediach w Polsce, m.in. na blogu technologicznym Spider’s Web, popularnym serwisie Pudelek oraz portalu motoryzacyjnym Auto Świat, a także w Gazecie Wyborczej, pojawiły się artykuły tworzone przez wspomniane oraz ich rodziców. Po stronie agencji projekt prowadził Senior PR & Creative Consultant, Jakub Świerbiołek.
Źródło: Clue PR
Wszystkich zwycięzców konkursu pod linkiem: https://www.ipra.org/golden-world-awards/winners/
.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS