A A+ A++

Agencja gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) wraz z grupą badawczą IQS organizuje webinar o marketingowym potencjale metaverse. Podczas spotkania eksperci m.in. przedstawią poszerzone wyniki pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów. Wydarzenie odbędzie się w formie online w czwartek 4 sierpnia o godzinie 14:00. Udział w webinarze jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

W czwartek 4 sierpnia br. o godzinie 14:00 odbędzie się webinar o marketingowym potencjale metaverse, organizowany przez agencję gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) wraz z grupą badawczą IQS. Podczas spotkania eksperci wyjaśnią, czym w istocie jest metaverse, przedstawią poszerzone wyniki pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów zrealizowanego przez IQS we współpracy z agencją Gameset, a także podpowiedzą, jak wykorzystać go marketingowo już teraz.

Spotkanie poprowadzą Piotr Bombol, chief strategy officer agencji gaming i metaverse marketingu Gameset oraz Marta Rybicka, deputy chief commercial officer grupy badawczej IQS. Webinar odbędzie się na platformie Zoom i potrwa godzinę. Po prezentacji odbędzie się sesja Q&A, podczas której wszyscy uczestnicy będą mogli zadać swoje pytania.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Webinar jest przeznaczony dla bezpośrednich reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu, przedstawicieli agencji i wszystkich osób, które chcą poznać i zrozumieć potencjał marketingowy wirtualnych światów.

Link do bezpłatnej rejestracji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoncert Stinga na PGE Narodowym – zmiany w ruchu
Następny artykułMichał Wiśniewski zaprasza Prokopa do sądu. “Nie jestem już małym Michałkiem, który jest do bicia”