A A+ A++

O brakach cukru w sklepach słyszało niemal 90 proc. Polaków. Prawie 13 proc. ankietowanych przyznało, że zrobiło zapasy tego produktu spożywczego – wynika ze zrealizowanego na przełomie tygodnia sondażu UCE Research i SYNO Poland.

89,9 proc. Polaków słyszało o brakach cukru w sklepach. 57,1 proc. ankietowanych trafiło na tę wiadomość, przeglądając internet, tj. serwisy i portale informacyjne czy social media. Konsumenci stykali się też z tym problemem w samych placówkach handlowych (36,2 proc.; można było wskazać kilka odpowiedzi). Ponadto źródłem informacji była telewizja (35 proc.) oraz krewni, znajomi albo sąsiedzi (33,1 proc.), rzadziej radio i prasa drukowana (odpowiednio 9,8 proc. … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSystem “push to open” w meblach łazienkowych – na czym polega?
Następny artykułPolicjanci zabezpieczyli substancję psychotropową 2C-B