A A+ A++

Gmina Jarczów informuje, że podpisała umowę na realizację projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w ramach działania 5.1 „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020. Wykonawcą jest Spółka MIKROBIT , którą reprezentował dyrektor Łukasz Kwiatkowski. Dzięki dofinansowaniu zostaną wdrożone integracyjne systemy informatyczne oraz uruchomione e-usługi publiczne, w tym e-podatki, e-odpady, e-czynsze. Wykonamy również audyt cyberbezpieczeństwa. Dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych będą mieli Państwo możliwość wglądu na swój indywidualny profil w tutejszym urzędzie. Bardzo nas cieszy, że ten projekt jest w całości finansowany ze środków zewnętrznych.

mat. Gmina Jarczów

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł30 lipca: Festyn Strażacki – Szalejów Górny
Następny artykułAutobusy dowiozą bezpłatnie na Dni Twierdzy Nysa