Na blogu Sony pojawił się nowy materiał z Midnight Fight Express. Produkcja przygotowywana przez solowego dewelopera z Polski cieszy się dużym zainteresowaniem, więc Japończycy chętnie promują grę.
Midnight Fight Express ekscytuje graczy od pierwszej zapowiedzi, ale okazuje się, że w gronie fanów gry znajduje się Eric Jacobus – kaskader Kratosa założył swoje studio do motion capture SuperAlloy Interactive i zaoferował polskiemu deweloperowi pomoc w opracowaniu scen do nadciągającej produkcji.
Po małych problemach, Jakub Dzwinel i Eric Jacobus współpracowali ze sobą zdalnie – studio znajduje się w Las Vegas, więc twórca Midnight Fight Express mógł oglądać prace motion capture za pomocą kamery. To na pewno ciekawe doświadczenie dla samego SuperAlloy Interactive oraz autora oczekiwanej pozycji.
Duet na początku umówił się na czterodniową sesję motion capture, podczas których Jakub Dzwinel chciał opracować 300 ujęć ataków, combosów, parowania i finisherów, ale okazało się, że tak naprawdę potrzebne było przygotowanie 1200 ujęć, ponieważ deweloper potrzebował wszystkich scen z czterech stron – tak by móc je wdrożyć do gry.
„Proces integracji wszystkich animacji z sesji mocap był tak prosty, że mogłem po prostu umieścić je w grze, przyciąć do odpowiedniej długości i mieć je działające w ciągu kilku minut. Miałem ich dużo, więc mogłem wybierać z najlepszych ujęć i mieć dużą różnorodność w moim systemie walki” – powiedział Jakub Dzwinel
Midnight Fight Express zadebiutuje 23 sierpnia i produkcja od premiery będzie dostępna na konsolach (PS4, XOne, Switch), komputerach osobistych oraz w usłudze Xbox Game Pass.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS