A A+ A++

Twój iPhone się nie włącza? A może spadł Ci przypadkiem telefon i zbił się ekran? Niezależnie od rodzaju usterki, konieczna będzie naprawa smartfona albo wymiana na nowy model. Jak przebiega wymiana zepsutego iPhone’a w serwisie?

Co zrobić, gdy iPhone się zepsuje?

Telefony z logo nadgryzionego jabłuszka to jedne z najbardziej wytrzymałych i najsolidniejszych smartfonów na rynku. Niestety, podobnie, jak sprzęty konkurencyjnych marek, nie są niezniszczalne. Zdarza się, że posiadają wadę fabryczną. Nietrudno również o uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania. Czasami zdarzy się, że telefon przypadkiem wypadnie z kieszeni, aby zbiła się szybka czy całkowicie uszkodził się wyświetlacz. W zależności od szkody możliwa jest naprawa telefonu albo wymiana iPhone’a na nowy.

Każda naprawa i wymiana iPhone’a powinna odbywać się tylko i wyłącznie w autoryzowanych punktach Apple. Pracują tam wyszkoleni specjaliści, którzy pracują z oryginalnymi częściami. Dzięki temu masz pewność, że naprawiony telefon będzie sprawny, a w przypadku wymiany otrzymasz oryginalny produkt. Nie korzystaj z nieautoryzowanych serwisów, nawet gdy oferują znacznie tańszą naprawę.

Warto wiedzieć, że gwarancja Apple obejmuje smartfona w zakresie wad fabrycznych, które wystąpią w ciągu roku od daty zakupu telefonu. Natomiast w przypadku uszkodzeń spowodowanych wypadkami, a także nieautoryzowanymi modyfikacjami, nie można skorzystać z gwarancji.

Kiedy możliwa jest wymiana iPhone’a na nowy?

Apple to marka premium, która słynie z solidnych i luksusowych produktów. Nic dziwnego, że użytkownicy oczekują nie tylko najnowszych podzespołów, innowacyjnych rozwiązań, ale również i profesjonalnej obsługi posprzedażowej. Naprawa telefonu powinna być szybka i przede wszystkim wykonana na najwyższym poziome. Zdarza się, że naprawa nie jest możliwe i wtedy serwis może wymienić telefon na nowy. Dzieje się tak w sytuacji, gdy występuje wada fabryczna, które nie można usunąć. Dotyczy to m.in. problemu z uruchamianiem telefonu (taki problem pojawia się w iPhone 6), z poprawnym i płynnym działaniem, a także problemu z odczytywaniem karty SIM.

Co zrobić przed wymianą iPhone’a?

Przed wymianą telefonu wykonaj kopię zapasową, przenieś dane na inne urządzenie, a z tego usuń wszystkie osobiste informacje. Pamiętaj, aby nie usuwać ręcznie żadnych danych, jeżeli jesteś zalogowany w usłudze iCloud przy użyciu swojego konta Apple ID, ponieważ w ten sposób usuniesz wszystkie dane z serwerów usługi iCloud. Jak przenieść dane? Jeżeli masz już w domu inne urządzenie Apple, to możesz automatycznie przenieść dane za pomocą funkcji Szybki start. Z kolei w przypadku urządzeń z systemem iOS 10 i starsze, zrobisz to za pomocą usługi iCloud, aplikacji iTunes. Dane usuniesz w kilku prostych krokach:

1. Utwórz backup zawartości telefonu.

2. Wyloguj się z iCloud, sklepu iTunes Store oraz App Store.

3. Jeżeli smartfon połączony jest z Apple Watch, to rozłącz parę z zegarkiem.

4. Wejdź w Ustawienia > Ogólne > Przenieść zawartość lub wyzeruj. Wymaż dane oraz ustawienia. Na sam koniec usuń urządzenie z listy zaufanych urządzeń.

Artykuł sponsorowany

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLech Poznań zapłacił za skąpstwo
Następny artykułJak dbać o skórę latem? 5 zasad od kosmetologa