A A+ A++

Microsoft zainwestował ostatnio w Xboxa grube miliardy dolarów. Dzięki temu może niedługo zdetronizować Sony i jego PlayStation.

Historia rywalizacji potrafi być piękną i nawet romantyczną opowieścią. W koszykówce to choćby Magic Johnson kontra Larry Bird. W tenisie to Sampras kontra Agassi. W wyścigach samochodowych to niegdyś Ford kontra Ferrari w Le Mans, a potem Ferrari kontra McLaren w Formule 1. Podobne sportowe emocje bywają w rywalizacji także innych marek w biznesie. BMW z Mercedesem czubi się i lubi niemal od zawsze. Największe emocje potrafiły wzbudzać rywalizacje napojów gazowanych, a w przypadku pojedynku Coca-Cola kontra Pepsi był czas, gdy nie brano jeńców, a bitwy na reklamy zapisały się w historii branży reklamowej.

Biznesowo jak Apple z PC

W technologiach…

Wybierz subskrypcję:

Wybierz cyfrową prenumeratę tygodnika Sieci, a dodatkowo otrzymasz dostęp do magazynu wSieci Historii i do artykułów Premium plus na portalu wPolityce.pl.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBurze z gradem – ostrzeżenie meteorologiczne nr 54
Następny artykułSzachy. Duda piąty, Wojtaszek 11. po pierwszym dniu Champions Chess Tour