Na prowadzeniu od startu utrzymywał się Glickenhaus z numerem 703, za którego sterami siedział Romain Dumas. Obecnie w kokpicie jest Oliver Pla. Zespół stracił jednak prowadzenia w boksie na rzecz Toyoty i aktualnie znajdują się na czwartym miejscu
Szybko po starcie na całym torze wywieszona została żółta flaga, po tym jak w żwirze wylądowała załoga numer 54 z klasy LM GTE Am. Nie minęło nawet dwadzieścia minut, a cała stawka musiała zwolnić ponownie. Tym razem FCY wywołały kolejne problemy ekipy Peugeota z numerem 93. Ich 9X8 zgasł po wyjściu z Variante Ascari.
Po dwóch i pół godzinach na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa po groźnie wyglądającym wypadku Henrique Chavesa z załogi numer 33 TF Sport w GTE Am. Kierowcy nic się jednak nie stało.
Na pozycji lidera po pitstopie znalazł się samochód numer 7 Toyoty, który ma 1,6 sekundy przewagi nad Glickenhausem. Obecnie za sterami siedzi Mike Conway. Druga jest Toyota numer 8, która ma trzy sekundy straty do lidera, a prowadzi ją Brendon Hartley. Pierwszą trójkę zamyka Alpine, które ma 3,8 sekundy straty.
W LMP2 na pierwsze miejsce wskoczył zespół United Autosports z Filipe Albuquerque za kierownicą. Za to na drugim miejscu znalazł się zespół Prema Orlen Team. Ekipa startowała z szóstego miejsca, ale dzięki świetnej jeździe Lousi Deletraza, udało im się przez moment znaleźć nawet na prowadzeniu. Obecnie w kokpicie jest Lorenzo Colombo. Prema ma sekundę straty do liderów.
Pierwszą trójkę zamyka Jota, która traci dwie sekundy do United Autosport. Z kolei Inter Europol Competition jest obecnie na szóstym miejscu w klasie. Swój stint odbyli już Kuba Śmiechowski i Alex Brundle. W kokpicie jest teraz Esteban Guttierez.
W LM GTE Pro na prowadzeniu jest Porsche z numerem 91 z Fredericiem Makowieckim na pokładzie. W LM GTE Am prowadzi zespół Iron Dames numer 85, a prowadzi go Rahel Frey.
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS