Na gdańskie tory pierwsze tramwaje PESA 120NAG SWING wyjechały w 2010 roku. Jak informuje spółka Gdańskie Autobusy i Tramwaje, zakres prac przewidzianych dla każdego tramwaju jest bardzo szeroki.
Naprawy główne obejmują każdy element składowy tramwajów: od dachu poprzez wnętrze, czyli przedziały pasażerskie i kabiny motorniczych, nadwozia, zewnętrzne części pojazdów, po podwozie. Działania te przekładają się na wysoki komfort podróży naszych pasażerów i niezawodność pojazdów – mówi Jerzy Wiatr, wiceprezes ds. operacyjnych Gdańskich Autobusów i Tramwajów.
Wymiana oświetlenia w środku i zewnątrz pojazdów, zamontowanie nowej platformy dla osób z niepełnosprawnością ruchu w każdym pojeździe i nowe okna wraz z wykładziną podłogową to jedne ze zmian jakie pojawią się w Swingach po renowacji.
Odnawiane są wewnętrzne panele ścienne oraz fotele pasażerskie, które otrzymują nową tapicerkę. Odnawiane lub wymieniane są poszczególne elementy, w tym m.in. podzespoły elektryczne i napędowe, podzespoły trakcyjne, sieciowe oraz podzespoły klimatyzatorów, a także wyposażenie pojazdu. Dodatkowo modernizowany jest system informacji pasażerskiej – mówi Anna Dobrowolska, rzecznik prasowy Gdańskich Autobusów i Tramwajów.
Do końca roku ma się odbyć renowacja kolejnych 9 Swingów, a do końca 2024 roku temu procesowi zostanie poddanych 35 pojazdów.
autor: Stanisław Pawłowski
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS