Obwodnica Zawady. Ponad 2,8 tys głosów uwzględniła GDDKiA wskazując na poparcie dla poszczególnych wariantów inwestycji. Swoje zdanie o przebiegu trasy wyrazili też mieszkańcy Opola składając blisko tysiąc wniosków.
Inwestycja na drodze krajowej nr 45 (Opole – Kluczbork) ma powstać do 2030 roku. Opolski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad planuje rozbudowę fragmentu tej trasy na odcinku od granicy Opola do Zawady o długości od ok. 4,85 km do ok. 6,40 km, do przekroju 2×2, czyli dwujezdniowego, dwupasmowego (lub 1×2 w zależności od wyników analizy i prognozy ruchu). Przedstawione przez GDDKiA warianty zakładają ominięcie Zawady po stronie zachodniej, trzy po stronie wschodniej, a jeden po stronie północnej. Ten ostatni to najkrótszy wariant, który zakłada połączenie ulicy Turawskiej z DK 45. Wszystkie warianty zbiegają się na skrzyżowaniu ul. Oleskiej z obwodnicą Opola lub w jego okolicy. Dziś poznaliśmy wyniki konsultacji społecznych zorganizowanych w tej sprawie przez GDDKiA.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS