A A+ A++

Usługa Walmart InHome, która polega na dostarczaniu artykułów spożywczych bezpośrednio do kuchni klienta, została udostępniona większemu gronu subskrybentów Walmart+. Odtąd lodówka może zostać zapełniona nawet bez obecności domowników. A to wszystko w cenie 7 dolarów miesięcznie.

InHome, czyli usługa dostarczania zakupów przez kuriera prosto do lodówki, do tej pory działała jako osobna subskrypcja amerykańskiej sieci supermarketów Walmart, a jej miesięczny koszt wynosił 19,95 dolarów lub 148 dolarów na rok. Sieć postanowiła udostępnić tę opcję za 7 dolarów miesięcznie 40 dolarów rocznie wszystkim członkom Walmart+, łącząc tym samym dwa programy członkowskie.

Usługa została stworzona z myślą o różnych konsumentach, których łączy potrzeba dodatkowej pomocy przy zakupach. Jak podkreśla Walmart, są to zarówno osoby, które mają problemy z poruszaniem się, wyjątkowo zapracowani czy podróżujący klienci bądź rodziny, które „z radością usuwają jeszcze jedną rzecz ze swojej listy rzeczy do zrobienia”.

Wiemy, jak bardzo członkowie InHome uwielbiają tę usługę – widzą te same znajome twarze i budują prawdziwe relacje z naszymi współpracownikami, którzy pomagają im przetrwać pracowite tygodnie – powiedział Whitney Pegden, wiceprezes i dyrektor generalny InHome w Walmart. 

Odtąd z usługi może skorzystać znacznie więcej użytkowników. InHome zostało bowiem udostępnione w kilku nowych regionach – m.in. w Miami, San Francisco, Dallas czy San Jose. W te sposób marka zamierza do końca 2022 roku docierać do ponad 30 milionów gospodarstw domowych.

Jak kurier dostaje się do pustego mieszkania? Klient korzystający z usługi InHome musi pokryć dodatkowe opłaty związane z zakupem narzędzi, dzięki którym dostawca będzie mógł wejść do domu, a następnie umieścić produkty we wskazanym miejscu.

Inteligentne narzędzie Level Lock, które wiąże się z opłatą 49,95 dolarów, daje kurierowi jednorazowy dostęp do domu konsumenta. Po tym, jak technik zainstaluje zamek, klient może zarządzać blokadą dzięki aplikacji Level Home. Z kolei funkcje Keypad czy Genie umożliwiają dostawcy otwieranie drzwi garażowych. Każdorazowo kurier traci dostęp do zamka wraz z zakończeniem dostawy. 

Choć ta zaawansowana opcja dostawy budzi w wielu konsumentach sporo wątpliwości, sieć supermarketów podkreśla, że InHome to nie tylko wygoda, ale przede wszystkim bezpieczeństwo, a usługa ma jeden z najwyższych wskaźników zadowolenia klientów w branży.

Na podobne rozwiązanie – które ma na celu maksymalizację wygody klienta – zdecydowała się Skoda. W minionym roku marka podjęła współpracę z kilkoma start-upami logistycznymi na czeskim rynku, aby uruchomić testy narzędzia Car Access. Usługa ta umożliwia kurierowi dostarczanie zakupów bezpośrednio do bagażnika samochodu.

fot. corporate.walmart.com

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCould turbocharging trees help solve the climate crisis?
Następny artykułZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE FOTOGRAFICZNYM