A A+ A++

W branży trwa wyczekiwanie, kto pierwszy masowo zdecyduje się na taki krok, ale nikt nie chce podjąć ryzyka. Tak samo było przy metodzie “na placówkę pocztową”. Najpierw sieci tego nie robiły, ale gdy odważyła się jedna sieć, konkurencja poszła jej drogą. W przypadku działania jako wypożyczalnia sprzętu sportowego czy czytelnia sytuacja jest kontrowersyjna. To jednak działalność mocno oddalona od handlowego charakteru tych placówek, działanie z wykorzystaniem takiej furtki może zaszkodzić wizerunkowi sklepu albo narazić na sądowe batalie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielkopolska. Mieszkańcy nie mają wody w kranach. Obowiązują ograniczenia
Następny artykułCo myślisz na temat reklam w Rumi? Wypowiedz się poprzez ankietę