A A+ A++

EPEC przywraca funkcjonowanie systemów informatycznych po sobotniej awarii systemów informatycznych. Zespół informatyczny szacuje, iż przywracanie pełni funkcjonalności systemów może potrwać kilka dni. Firma ocenia, iż mogło dojść do cyberataku, dlatego zawiadomiła odpowiednie służby.

Praca sieci ciepłowniczej jest niezakłócona, jednak niektóre systemy wspomagające nie pracują jeszcze prawidłowo. Dla klientów uruchomiono dodatkowy numer telefonu do Działu Sprzedaży. Awarie sieci nadal należy zgłaszać pod nr 993.

Służby informatyczne EPEC przywracają pracę systemu informatycznego, który w sobotę uległ awarii. Kluczowe systemy w firmie – obsługujące system ciepłowniczy oraz przyjmowanie zgłoszeń do Pogotowia Ciepłowniczego pracują bez zakłóceń.

Klienci mogą mieć jednak kłopot z uzyskaniem od EPEC informacji bieżących, na przykład na temat salda rozliczeń czy statusu wniosku o przyłączenie. Informacje te znajdują się w systemie, który uległ awarii. Nie działa też dedykowana klientom centrala telefoniczna, dlatego uruchomiliśmy nowy numer dla klientów: 502 489 964.

Utrudnienia występują też w korespondencji emailowej oraz w działaniu e-BOK.

Awarie sieci nadal należy zgłaszać na numer 993.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPaktofonika z instrumentami na żywo i Kaliber 44. Darmowy koncert obok Hali Parkowej
Następny artykułAnya Taylor-Joy wyjdzie za Malcolma McRae? Na jej palcu pojawiła się niezwykła błyskotka