EPEC przywraca funkcjonowanie systemów informatycznych po sobotniej awarii systemów informatycznych. Zespół informatyczny szacuje, iż przywracanie pełni funkcjonalności systemów może potrwać kilka dni. Firma ocenia, iż mogło dojść do cyberataku, dlatego zawiadomiła odpowiednie służby.
Praca sieci ciepłowniczej jest niezakłócona, jednak niektóre systemy wspomagające nie pracują jeszcze prawidłowo. Dla klientów uruchomiono dodatkowy numer telefonu do Działu Sprzedaży. Awarie sieci nadal należy zgłaszać pod nr 993.
Służby informatyczne EPEC przywracają pracę systemu informatycznego, który w sobotę uległ awarii. Kluczowe systemy w firmie – obsługujące system ciepłowniczy oraz przyjmowanie zgłoszeń do Pogotowia Ciepłowniczego pracują bez zakłóceń.
Klienci mogą mieć jednak kłopot z uzyskaniem od EPEC informacji bieżących, na przykład na temat salda rozliczeń czy statusu wniosku o przyłączenie. Informacje te znajdują się w systemie, który uległ awarii. Nie działa też dedykowana klientom centrala telefoniczna, dlatego uruchomiliśmy nowy numer dla klientów: 502 489 964.
Utrudnienia występują też w korespondencji emailowej oraz w działaniu e-BOK.
Awarie sieci nadal należy zgłaszać na numer 993.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS