A A+ A++

Jak będzie to wyglądać? Aplikacje mobilne oferujące bilety korzystają z “wirtualnej” hurtowni. W momencie, kiedy kontrolerzy wejdą do pojazdu, po wpisaniu jego numeru bocznego, będą blokowali możliwość pobrania biletu, podobnie jak blokowana jest szczelina w tradycyjnych kasownikach – wyjaśnia rzecznik Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie Sebastian Kowal.

Każda z aplikacji przy zakupie biletu będzie wymagała od pasażera wpisania numeru bocznego autobusu bądź tramwaju. Do końca miesiąca wszystkie pojazdy komunikacji miejskiej w Krakowie zostaną zaopatrzone w dodatkowe naklejki z numerem taboru, umieszczone nad każdym kasownikiem.

Pasażerowie różnie podchodzą do kupowania biletów. Niektórzy czekają “z gorącym palcem” nad telefonem i w momencie wejścia kontrolerów do pojazdu naciskają: kup lub skasuj bilet. To nieuczciwe wobec osób, które kupują bilety. Za usługi trzeba płacić. Nie wsiadamy przecież do taksówki i nie wysiadamy bez płacenia – mówi Sebastian Kowal.

 

   

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł🔴 Lipowica. Zderzenie trzech samochodów na DK19
Następny artykułKrzysztof Rejno wraca po trzech latach przerwy do Aluronu CMC Warty Zawiercie