A A+ A++

Linie wyznaczające wyjazd z alei serwisowej oraz związane z nimi regulacje były gorącym tematem tuż po wyścigu w Monako. Ferrari złożyło protest, argumentując, iż Max Verstappen przekroczył wspomnianą linię.

ZSS odrzucił protest, ponieważ FIA zmieniła wcześniej zapisy dotyczące definicji przekroczenia linii. Wcześniej kierowca nie mógł nawet dotknąć linii. Teraz nie może jej przekroczyć, a przekroczenie zdefiniowano jako znalezienie się całego koła po drugiej stronie linii.

Zamieszanie w Monako powstało, ponieważ zmiany dokonane zimą i zawarte w Międzynarodowym Kodeksie Sportowym nie zostały uwzględnione w tzw. notatkach dyrektora wyścigowego i ich brzmienie potencjalnie sugerowało karę dla kierowcy, który jedynie najechał na linię.

Tuż przed rozpoczęciem wyścigowego weekendu w Azerbejdżanie, Wittich w swoich notatkach podkreślił, iż kierowcy powinni stosować się do odpowiednich paragrafów MKSu.

Pierwszy trening w Baku ruszy w piątek o godzinie 13 polskiego czasu.

Czytaj również:

Polecane video:

akcje

komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProjekt pt. “Zielone Serce Mazowsza”
Następny artykułMielec. Pijany wszedł do studni i wezwał służby ratownicze. Chciał sprawdzić, jak szybko przyjadą