Sieć sklepów Żabka testuje nowe urządzenie, które ma na celu usprawnić obsługę klienta. Chodzi o robota, który będzie przygotowywał hot dogi.
Robot Robbie to nowe urządzenie, które testuje sieć Żabka. Jego praca ma usprawnić robienie hot dogów, jak udało się ustalić redakcji dlahandlu.pl. Jak na razie testy trwają wśród pracowników i współpracowników sieci. Na drugim etapie możliwości robota mają sprawdzić sami klienci.
– Robbie to kolejne nowatorskie rozwiązanie, które pilotażowo wdrażamy w naszym bezobsługowym koncepcie Żabka Nano. Innowacyjne, pierwsze tego typu urządzenie na rynku pozwala na przygotowanie kultowych dla sieci Żabka hot dogów w trzech prostych krokach zgodnie z zamówieniem klienta i bez udziału pracowników obsługi – informuje biuro prasowe sieci Żabka, cytowane przez dlahandlu.pl.
Urządzenie ma zostać wykorzystane w bezobsługowych sklepach sieci. Tym samym poszerzy to ofertę usług Żabek Nano, do których wstęp mają tylko klienci z zainstalowaną aplikacją. Takie rozwiązanie umożliwia klientowi zrobienie zakupów bez procesu płacenia, ponieważ środki za wybrane produkty pobierane są właśnie z aplikacji.
Sieć jednak testuje też możliwość otworzenia samoobsługowych sklepów na klientów, którzy nie korzystają z ich aplikacji. Będzie to możliwe przy wykorzystaniu dowolnej karty płatniczej, z której będą pobierane środki w analogiczny sposób jak w przypadku aplikacji.
Pobierz poradnik bezpłatnie lub kup za 10 zł.
Masz pytanie? Napisz na [email protected]
AB
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS