A A+ A++

“Przygotowaliśmy grunt na rzecz przeprowadzenia tej zmiany. Umożliwiliśmy ONZ, innym organizacjom międzynarodowym i państwom dostrzeżenie, jak ta modyfikacja wygląda (w praktyce). Kampania promocyjna linii lotniczych Turkish Airlines pod nazwą +Hello Turkiye+ cieszyła się dużym zainteresowaniem i została zauważona przez ponad 30 mln osób” – poinformował turecki minister. Jak dodał, na tureckich produktach przeznaczonych na eksport używano by odtąd sformułowania “made in Turkiye” zamiast “m … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoniec remontu torowiska na Głogowskiej i początek prac na Dąbrowskiego
Następny artykułSenator mówił o wzroście cen, nagle zdobył się na osobiste wyzwanie. „Jak ważyłem 140 kg…”