A A+ A++

Umowa zawarta pomiędzy stronami dotyczy nie tylko dorosłej reprezentacji Polski mężczyzn, ale także piłki kobiecej oraz drużyn młodzieżowych. Kontrakt pomiędzy InPostem a Polskim Związkiem Piłki Nożnej będzie obowiązywał do 31 lipca 2024 roku, z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata. Jego podpisanie ogłoszono natomiast podczas konferencji prasowej. 

Zobacz wideo
Borek: Lewandowski chyba dojrzał do tego, by zmienić otoczenie

Robert Lewandowski kończy z Bayernem! “Moja historia dobiegła końca”

Rekordowa umowa sponsorska PZPN-u. Cezary Kulesza ogłasza

Logo firmy będzie znajdowało się na strojach treningowych reprezentacji Polski oraz także zostanie wyeksponowane w najważniejszych miejscach, mając na uwadze kwestie marketingowe: na ściankach sponsorskich, w materiałach PZPN-u, na stronach internetowych PZPN i “Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych. Będzie one widoczne także na nośnikach reklamowych podczas meczów kadry. 

– Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą, jak profesjonalnie działać, by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy. Wszyscy doskonale wiemy, że znajdujemy się w roku mundialowym. Mistrzostwa świata w Katarze już za chwilę staną się tematem numerem jeden ogólnonarodowej debaty. Specyfika turnieju w zimie daje także nowe, wcześniej nieznane możliwości marketingowe naszemu Partnerowi Strategicznemu. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani podążają za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszego teamu – powiedział prezes PZPN Cezary Kulesza, cytowany przez laczynaspilka.pl. 

– InPost, który z lokalnej firmy wyrósł na europejskiego, technologicznego lidera na rynku logistyki, jest obecnie wizytówką polskiego biznesu na świecie. Chcemy dzielić się naszym sukcesem, dlatego zdecydowaliśmy się wspierać rozwój sportu, który Polacy tak kochają. Z wielką dumą i radością ogłaszamy – od czerwca InPost jest Strategicznym Sponsorem Reprezentacji Polski, tworząc nowy standard sponsorski reprezentacji, jest to jednocześnie największa umowa sponsorska prywatnej polskiej firmy w historii PZPN. Tak, jak na co dzień towarzyszymy milionom Polaków w codziennych zakupach, tak dziś chcemy razem z nimi wspólnie świętować kolejne sukcesy polskich piłkarzy – dodał prezes firmy Rafał Brzoska. 

Więcej tego rodzaju treści znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Tymoteusz Puchacz i Czesław MichniewiczPuchacz nazywa Michniewicza stand-uperem. “Jedyny taki trener”

Nie została rzecz jasna podana kwota sponsoringu, jednak jak wcześniej podawał dziennikarz Interii Sebastian Staszewski, ta powinna oscylować o ok. 8-10 milionów złotych rocznie. Od 2015 roku sponsorem strategicznym reprezentacji Polski pozostawał Lotos. Umowa z firmą straci jednak ważność w tym roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzczyt UE. Viktor Orban o embargu na ropę z Rosji: Najpierw trzeba rozwiązań, później sankcji
Następny artykułDzielnicowi udzielili pomocy mężczyźnie, który zasłabł w drodze do kościoła