A A+ A++

Sztuczna inteligencja w e-commerce

Wygoda klientów jest ważna, ale sztuczna inteligencja pomaga też sprzedawcom. Ci, którzy chcą rozwijać się na rynkach w wielu krajach, mogą skorzystać m.in. z systemów, które umożliwiają automatyczne zarządzanie cenami. Narzędzie automatycznie szacuje zmienne koszty (logistyka czy podatek VAT) na kilku rynkach marketplace jednocześnie. Dynamiczny pricing pomaga zwiększać sprzedaż, a sztuczna inteligencja poprawia efektywność przy planowaniu zamówień. Dzięki takim udogodnieniom sprzedawca może liczyć, że jego oferta będzie znacznie lepiej wypozycjonowana w konkretnym marketplace np. na Amazon, gdzie można wygrać walkę o Buy Box, czyli pole, które odpowiada za ok. 80% sprzedaży na tej platformie.

Komunikacja, choć wirtualna, musi być naturalna

Jeśli klient zostanie na dłużej na naszym e-commerce, to może mieć dodatkowe pytania. Nawet najdokładniejszy opis nie musi bowiem wystarczyć. Zadowolenia klienta nie da się zbudować bez dobrej komunikacji, a zapominanie o tym jest często pię … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNasze Miasto: Częstochowa 200 lat temu? Zobacz jak wyglądały poszczególne dzielnice! Oto historyczna mapa z XIX wieku!
Następny artykułKoszykarskie zmagania w Zamościu [ZDJĘCIA]