A A+ A++

Zobacz wideo
Zwiedzamy Dubaj

Więcej informacji o wakacjach i urlopach znajdziesz na stronie Gazeta.pl

Każdy zawód ma swoje cienie i blaski, również praca stewardess, która często uzależniona jest od tego, z jakimi zachowaniami podróżnych trzeba się mierzyć podczas lotu. Jedna ze stewardess, która w swojej karierze zawodowej miała okazję współpracować już z ponad 20 międzynarodowymi przewoźnikami, opowiedziała o swoich codziennych obowiązkach. Wyjaśniła także, dlaczego ten zawód sprawił, że zaczęła inaczej postrzegać ludzi.

Wakacje 2022 będą inne niż zwykle. Turyści pytają o wojnę w Polsce

Najgorszy typ pasażera? Ta stewardessa ma ich aż pięć

Kobieta opisała w serwisie Reddit najgorsze rodzaje pasażerów. I chociaż post ten został szybko usunięty, jego treść zdążył skomentować brytyjski dziennik “The Sun”.

Autorka wpisu zaznaczyła, że w swojej pracy spotykała średnio około 300-400 pasażerów dziennie, przez trzy do czterech dni w tygodniu. Spośród zachowań, które irytowały ją najbardziej, wymieniła ciągłe domaganie się podawania większej ilości alkoholu.

Ludzie latający w klasie ekonomicznej wściekają się, ponieważ nie mogę podać im “potrójnego shota” rumu, ponieważ jesteśmy w powietrzu i mamy ograniczone zapasy, a potem wściekają się i wyzywają mnie.

– cytuje brytyjski dziennik.

Innym nawykiem, który rozwścieczył pracownicę linii lotniczych, było lekceważące zachowanie pasażerów dotyczące przestrzegania zasad bezpieczeństwa. Ludzie m.in. prostowali swoje nogi i opierali je o klamki drzwi awaryjnych, tłumacząc swoje zachowanie brakiem wystarczającego miejsca i niewygodą.

Stewardessa podkreśliła również, że niektórzy pasażerowie kłócą się o wszystko, robiąc przy tym wiele hałasu. Według słów stewardessy zdarzają się także kradzieże podstawowego wyposażenia… toalety pokładowej.

Oferta sieci hoteli przygotowała ciekawą ofertęSieć hoteli wydaje specjalne “paszporty”. Płacisz raz, korzystasz przez miesiąc

Pasażerowie stanowią zagrożenie dla siebie nawzajem

Na pokładzie samolotu zdarzają się także niebezpieczne sytuacje. Stewardessa wyjaśnia, że część z nich to wynik zachowania nieodpowiedzialnych turystów, zdarza się bowiem, że podróżujący odpinają pasy bezpieczeństwa w niedozwolonych momentach. Nie brak także przykładów zachowań, które mogły zagrażać życiu i zdrowiu innych osób. 

Ktoś wstał w przejściu podczas turbulencji i widziałam, jak spadł na pasażerkę, która siedziała. Ta pasażerka była w ciąży i po wylądowaniu musiała udać się do szpitala.

– cytuje fragment wpisu “The Sun”.

Nie brak też przykładów skrajnego egoizmu niektórych osób. Stewardessa przytacza historię, w której pasażer skarżył się na opóźnienie w dostawie jedzenia, mimo że załoga była wyraźnie zajęta innym podróżnym, który w tamtym momencie stracił przytomność. Autorka wyjaśnia także, że tym, co dotyka ją personalnie, jest brak szacunku dla jej strefy przestrzeni osobistej. 

Podróże.gazeta.pl jest dla Was i dla Was piszemy o podróżach. Nie oznacza to jednak, że nie pamiętamy i nie myślimy o Ukrainie. Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie w tych miejscach: wiadomości.gazeta.pl, kobieta.gazeta.pl/ukraina.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWOPR zbiera na nowy silnik
Następny artykułXiaomi Mi Band 7 – premiera kolejnej generacji lubianego smartbanda. Co się zmieniło?