A A+ A++

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej na targach COMPUTEX 2022 NVIDIA przedstawiła rozwiązania związane z kartami graficznymi GeForce RTX. Aktualnie ponad 250 gier i aplikacji wykorzystuje ray tracing oraz technikę DLSS, co oznacza podwojenie liczby tytułów w stosunku do zeszłorocznego wydarzenia.

DLSS jest obecnie zaimplementowany w ponad 180 grach i aplikacjach, a na targach COMPUTEX zapowiedziano kolejnych 12 gier. Twórcy Hitman 3 ogłosili, że 24 maja dodadzą do tytułu technikę NVIDIA DLSS wraz z odbiciami światła i cieniami wykorzystującymi ray tracing. Po włączeniu ray tracingu i ustawieniu rozdzielczości 4K oraz wszystkich opcji graficznych na maksimum NVIDIA DLSS zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę w Hitman 3 o ponad 2 razy. Gracze posiadający karty GeForce mogą pobrać sterownik Game Ready zoptymalizowany dla gry Hitman 3 za pośrednictwem aplikacji GeForce Experience lub bezpośrednio ze strony internetowej NVIDIA.

Podczas konferencji NVIDII na targach COMPUTEX 2022 zaprezentowano wiele nowych produktów.

Sterownik ten zapewnia także lepsze wrażenia w grach My Time at Sandrock oraz Sniper Elite 5. NVIDIA Reflex pozostaje wykorzystywana przez 38 gier i wspierana przez 22 monitory z wbudowanymi analizatorami opóźnień, oraz przez 45 kompatybilnych z nimi myszami. Każdego miesiąca ponad 20 milionów graczy uruchamia tytuły z aktywną Reflex, dzięki czemu jest to jedna z najbardziej popularnych technik firmy NVIDIA. 

Na targach COMPUTEX 2022 zaprezentowano mnóstwo nowych laptopów zarówno w segmencie dla graczy jak i wykorzystujące platformę NVIDIA Studio modele dla twórców. Wszystkie korzystają z technik Max-Q czwartej generacji.

Wybrane laptopy dla graczy z kartami GeForce RTX to:

  • MSI Raider GE67 HX – wyposażony maksymalnie w kartę GeForce RTX 3080 Ti
  • ASUS ROG Flow X16 – wyposażony maksymalnie w kartę GeForce RTX 3070 Ti
  • Gigabyte Aorus 17X – wyposażony maksymalnie w kartę GeForce RTX 3080 Ti

Wybrane laptopy Studio z kartami RTX to:

  • wiele modeli ASUS Zenbook oraz ASUS Vivobook – wyposażone w szeroką gamę kart graficznych GeForce RTX Laptop
  • Acer ConceptD 5 oraz Acer ConceptD 5 Pro – wyposażone maksymalnie w karty GeForce RTX 3070 Ti oraz RTX A5500
  • Lenovo Slim 7i Pro X oraz Lenovo Slim 7 Pro X – wyposażone w karty GeForce RTX 3050 Laptop

Na targach COMPUTEX 2022 NVIDIA kontynuuje rozwój ekosystemu NVIDIA Reflex, prezentując kilka nowych monitorów z wbudowanymi analizatorami opóźnień Reflex oraz kompatybilnych z nimi myszy. Na szczególną uwagę zasługuje pierwszy na świecie monitor 500 Hz G-SYNC, ASUS ROG Swift 500 Hz. Ten 500-hercowy model zaprojektowano od podstaw z myślą o e-sporcie z wykorzystaniem nowego panelu TN, który zapewnia maksymalną wyrazistość dynamicznych obrazów. Monitor oferuje dedykowany tryb NVIDIA G-SYNC Esports oraz pełną obsługę analizatora opóźnień NVIDIA Reflex, umożliwiającego graczom bieżący pomiar opóźnień systemowych z wykorzystaniem kompatybilnej z NVIDIA Reflex myszy i karty graficznej GeForce. Firma Acer zaprezentowała także monitor Predator X28 G-SYNC, a Cooler Master myszy dla graczy MM310 i MM730, kompatybilne z techniką Reflex.

W 2021 roku firmy Philips i NVIDIA podjęły współpracę, aby dostarczyć na rynek jedne z pierwszych telewizorów kompatybilnych z techniką G-SYNC i wsparciem standardu HDMI 2.1. Na targach COMPUTEX 2022 przedstawione będą dwa nowe telewizory Philips OLED zgodne z G-SYNC, obsługujące usługi gier w chmurze GeForce NOW. Oprócz nowych laptopów dla twórców, korzyści płynące z wykorzystania platformy NVIDIA Studio są widoczne w akceleracji funkcji opartych na sztucznej inteligencji, takich jak jak Depth Map, Object Mask Tracking czy Surface Tracking w Blackmagic Design DaVinci Resolve 18.

Kolejne gry otrzymują obsługę ray tracingu oraz technik DLSS i Reflex:

  • F1 22 od dnia premiery 1 lipca wykorzysta technikę DLSS oraz ray tracing do wyświetlenia odbić światła, cieni oraz okluzji otoczenia.
  • Icarus otrzyma w czerwcu wsparcie techniki NVIDIA Reflex, która zapewni niższe opóźnienia i lepszą responsywność w grze.
  • Deep Rock Galactic została zaktualizowana o obsługę technik NVIDIA DLSS oraz DLAA. Włączenie DLSS zapewni graczom do 60% wyższą wydajność.
  • Loopmancer będzie obsługiwać technikę DLSS oraz ray tracing do wyświetlenia odbić światła od dnia swojej premiery, która jest zaplanowana na lato tego roku. Po włączeniu DLSS wydajność w grze wzrośnie ponad dwukrotnie przy maksymalnym ustawieniach graficznych w rozdzielczości 4K i włączonym ray tracingu.
  • Warstride Challenges jest już dostępna z zaimplementowanymi technikami NVIDIA DLSS oraz Reflex. Po włączeniu obu tych funkcji gracze zwiększą wydajność rozgrywki dwukrotnie w rozdzielczości 4K oraz zredukują opóźnienia systemowe nawet o 53%.
  • LEAP będzie obsługiwać DLSS od 1 czerwca, gdy tylko zadebiutuje w ramach wczesnego dostępu. Technika zapewni ponad dwukrotny wzrost wydajności w grze.
  • Vampire: The Masquerade – Swansong jest już dostępna i oferuje ponad dwukrotny wzrost wydajności po włączeniu techniki DLSS, dzięki czemu wszystkie karty graficzne GeForce RTX z serii 30 osiągają 60 kl./s w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach graficznych.
  • Raji: An Ancient Epic 24 maja otrzymuje wsparcie techniki DLSS oraz obsługę ray tracingu do wyświetlenia odbić światła, cieni oraz okluzji otoczenia. NVIDIA DLSS zwiększa wydajność nawet trzykrotnie w 4K i ponad dwukrotnie w innych rozdzielczościach, pozwalając osiągnąć ponad 60 kl./s.
  • Turbo Sloths zadebiutuje 27 czerwca i będzie obsługiwać technikę DLSS wraz z ray tracingiem do wyświetlenia odbić światła oraz cieni. DLSS zwiększy wydajność rozgrywki ponad dwukrotnie.
  • Propnight otrzyma 24 maja aktualizację, która doda do gry wsparcie techniki DLSS, zwiększając tym samym wydajność nawet o 85% w rozdzielczości 4K.
  • Hydroneer otrzymała wsparcie techniki DLSS i odnotowuje wzrost wydajności do 50%, dzięki czemu każdy posiadacz karty GeForce RTX może grać w rozdzielczości 4K z ponad 60 kl./s przy maksymalnych ustawieniach graficznych.
  • My Time at Sandrock ukaże się 26 maja z zaimplementowaną techniką NVIDIA Reflex i opóźnieniami zredukowanymi o 34%.
  • Ghost otrzymuje wsparcie techniki DLSS, która zwiększa wydajność rozgrywki nawet o 70%.
  • Soda Crisis debiutuje 24 maja z techniką NVIDIA Reflex i o 23% niższymi opóźnieniami systemowymi.

Zobacz także:





Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzełom w sprawie Lewandowskiego! Może odejść z Bayernu pod jednym warunkiem
Następny artykułMonkeypox: Plandemic 2.0 now in full swing, aided by engineered media hysteria