A A+ A++

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. e-commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.

Ta edycja zdecydowanie cieszyła się największą popularnością! Do konkursu wpłynęły aż 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Dwuetapowy system wyłaniania zwycięzców przez Kapitułę przyczynia się do wnikliwej analizy zgłoszeń i oceny poszczególnych kandydatów oraz pochylenia się nad ich kompetencjami liderskimi. Dzięki temu sama Kapituła odkryła kilka osób, które ich zdaniem są warte docenienia, jeśli nie w tej edycji – to w kolejnych.

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.

Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie Kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. Wśród nich znaleźli się: Jacek Palec (Frisco), Ewa Szmidt-Belcarz (Empik), Jacek Kinecki (Przelewy24), Katarzyna Bielecka (Sephora), Michał Nawrocki (Media Expert), Jakub Czerwiński (Adyen), Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU), Marcin Półchłopek (Allegro), Iwona Ryniewicz (mBank), Robert Kalbarczyk (Kinguin), Dorota Hechner (Devire), Łukasz Woźnica (Apifonica), Mikołaj Wezdecki – laureat Grand Prix 2021.

Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w Regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureatów. Członkowie Kapituły spotkali się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kryteriami były także: osobowość lidera, jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy oraz ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postęp nie tylko siebie, ale i zespołu. Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej Kapituły, będą nieznane do 2 czerwca, kiedy to podczas Gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.  

Więcej informacji na stronie konkursu 

NOMINOWANI 2022

e-Commerce B2B

  • Tomasz Kołton, Współwłaściciel Pol-Poż.pl
  • Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu SIG

Dom i Ogród

  • Jarosław Stępień, Dyrektor e-Commerce KLER
  • Edyta Winkel, Dyrektor e-Commerce JURGA

Fashion

  • Joanna Kwiatkowska, Vice CEO KUBOTA 
  • Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor e-Commerce TATUUM
  • Marzena Pawłowska, CEO & Dyrektor e-Commerce PHU Zyzio & Zuzia
  • Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i e-Commerce LANCERTO
  • Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce i marketingu MODIVO

FMCG

  • Adam Jankowiak, Sales & Marketing Director Chocolissimo
  • Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG BEE.pl
  • Łukasz Smoliński, Prezes Zarządu DESEO

Sport / Hobby / Turystyka

  • Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej  Polskie Linie Lotnicze “LOT”  
  • Wojciech Radziwon, Dyrektor Marketingu i E-commerce R-GOL

Tech / RTV / AGD

  • Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce LANTRE
  • Piotr Wieruszewski, Prezes Zarządu SC ELECTRONICS

Cross-border  

  • Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej  Polskie Linie Lotnicze “LOT”
  • Wojciech Radziwon, Dyrektor Marketingu i E-commerce R-GOL

Innowacje

  • Rafał Czernik, Członek Zarządu Allegro Pay, Allegro
  • Jakub Jasiński, Dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC

Long Term Cooperation

  • Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej Polskie Linie Lotnicze “LOT”
  • Mariusz Serafin, e-Commerce Director LANCERTO
  • Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu, Członek Zarządu ANSWEAR.COM

Omnichannel 

  • Jakub Gierszyński, E-commerce Sales Director Sephora
  • Jakub Jasiński, Dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC
  • Aleksandra Tomalska, Dyrektor ds. Retail MODIVO
  • Łukasz Wiktor, Dyrektor Departamentu Omnichannel mBank SA

Najlepszy zespół e-commerce B2B

  • SIG
  • TIM S.A.

Najlepszy zespół e-commerce B2C (podmioty małe i średnie)

  • TuZwierzaki.pl
  • Visciola Fashion

Najlepszy zespół e-commerce B2B (podmioty duże)

  • Allegro
  • Answear.com
  • CCC  
  • EMPIK
  • MODIVO
  • Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Sephora

Partnerami Głównymi Konkursu są Adyen, Allegro, Apifonica, Devire oraz Przelewy24. Audytorem Konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwiat Skyrima w CK3 – Elder Kings 2 zapowiada się świetnie
Następny artykułAvia nie do zatrzymania