Daniel Kotliński to były dziennikarz, który z Tigers związany jest od 2018 r. W agencji przeszedł długą drogę, która przekuła go w eksperta od opracowywania strategii marketingowej. Jak tworzyć strategie, kiedy jest ona nieefektywna i jakimi działaniami można sprzedawać swoje produkty?
Daniel Kotliński był dziennikarzem stricte związanym ze światem biznesu czy marketingu. Jednak w 2018 r. dołączył do Tigers, a to za sprawą samego Franciszka Georgiewa – ówczesnego CEO agencji. Dziś Daniel zajmuje się stricte strategiami marketingowymi. I jak sam wskazuje – każda marka posiada strategię, nawet jeśli nie zdaje sobie z tego sprawy.
– Myślę, że każda marka ma strategię marketingową, tylko nie każda jest tego świadoma. A czy powinna? Tak. Każda decyzja o tym, jaki produkt wytwarzać, jak go dystrybuować, za ile go sprzedawać i jak go promować – to proces decyzyjny. Pytanie brzmi, czy chcesz zaplanować to świadomie, czy nad tymi czterema elementami kontrolę miała konkurencja. Prawda jest taka, że jeśli Ty nie planujesz, to planują za Ciebie inni – mówi Daniel Kotliński.
O tym, jak opracowywać strategie marketingowe, kiedy są one nieefektywne, jak wyznaczać cele i czemu według Daniela nie warto uczyć się marketingu, rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast. Przesłuchaj go koniecznie.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS