Szymon Paroszkiewicz to founder agencji Green Parrot i software house’u Develtio. Z Szymonem rozmawiamy o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
Szymon Paroszkiewicz od kilkunastu lat rozwija swoją agencję Green Parrot, a ostatnio również software house Develtio. Jednak nie o prowadzeniu agencji rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast, a o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu.
– Temat jest dość złożony, bo nie mówimy o jakiejś technice marketingowej, a całym segmencie technologii, który jest wykorzystywany na wiele sposobów. Marki wypuszczają własne tokeny, są takie brandy, które kupują bluechipowe NFT, czyli te, które są najcenniejsze i najpopularniejsze. Istnieją też marki, które tworzą tokeny NFT mające jakąś użyteczność. Coachella niedawno przeprowadziła emisję tokenów, które dają dożywotni wstęp na ich festiwale – mówi Szymon Paroszkiewicz.
Szymon wskazuje, jak marki wykorzystują tokeny NFT, dlaczego się nimi interesują i jaką wartość niesie za sobą tokenizacja. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS