Przed rzymskim Koloseum pojawił się polski billboard w ramach akcji „Stop Russia now!”. Ma ona na celu, jak wyjaśnił wcześniej premier Mateusz Morawiecki, rozbudzenie sumień polityków Europy Zachodniej, którzy zbyt szybko chcieliby wrócić w „koleiny normalności” w relacjach z putinowską Rosją. Billboard przedstawia dramat wojny na Ukrainie. Polski billboard wywołał bardzo duże zainteresowanie rzymian i turystów z całego świata. Wcześniej grafiki pojawiły się w Berlinie i Brukseli.
CZYTAJ TAKŻE:
— „Stop Russia now!”. Premier Morawiecki zainicjował billboardową akcję. „Mamy szczególny mandat, aby budzić sumienia zachodniej Europy”
— RELACJA. 63. dzień wojny na Ukrainie. Rosja zdobyła dwie miejscowości w Donbasie; trwa ofensywa wroga na wschodzie
Zainteresowanie billboardami „Stop Russia now!” w Rzymie
Tuż przed Koloseum ustawiony został przywieziony samochodem billboard przedstawiający zdjęcie dziecka, obok którego widnieje hasło w języku włoskim: „Stop rosyjskiej masakrze na Ukrainie TERAZ”.
Po drugiej stronie był zaś napis: „Krwawa ropa finansuje rosyjskie ludobójstwo na Ukrainie”.
Billboard stojący na tle antycznego amfiteatru zaprezentowała dziennikarzom ambasador RP we Włoszech Anna Maria Anders, ubrana na niebiesko i żółto; w kolorach ukraińskiej flagi.
Hasła wraz z sugestywnymi wizerunkami fotografowali rzymianie i przede wszystkim turyści z całego świata, przebywający w słoneczny dzień wokół antycznego amfiteatru. Trwająca około godziny akcja wywołała duże zainteresowanie. Niektórzy dopytywali, kto jest jej organizatorem.
Billboardy w Berlinie
Samochody z billboardami pojawiły się także na ulicach Berlina.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS