A A+ A++

W nowych spotach Rankomat.pl, ambasador marki, Hubert Urbański, tym razem promuje kategorię ubezpieczeń nieruchomości, podkreślając, że to, co dla nas drogie można niedrogo ubezpieczyć.

Autor: housemarket.pl 19 kwietnia 2022 11:33

  • Edukacja w temacie zakresu ubezpieczeń nieruchomości staje się coraz bardziej istotna.
  • W 2018 roku ponad 80 proc. badanych Polaków nie znała pełnego zakresu swojej polisy mieszkaniowej, a w ubiegłym roku tylko co czwarty decydował się na rozszerzoną ochronę swoich czterech kątów.
  • Taki stan rzeczy wiąże się z dużym ryzykiem, które zadziała na niekorzyść konsumentów w przypadku zniszczenia mienia. Próba samodzielnych napraw może mocno uderzyć po kieszeni, ponieważ koszty materiałów budowlanych wciąż rosną.

– Widzimy rosnącą świadomość konsumentów w obszarze ubezpieczeń nieruchomości. Odnotowujemy znacznie większe zainteresowanie treściami dotyczącymi zakresu ubezpieczenia, a co za tym idzie, także większe zainteresowanie samym produktem – klienci chcą tym samym jak najlepiej chronić swój majątek. W rankomat.pl mogą liczyć na nasze kilkunastoletnie doświadczenie oraz wsparcie, które zapewniają im wybór najlepiej dopasowanych polis – mówi Dawid Pożoga CMO rankomat.pl.

Warto również podkreślić, że polisa mieszkaniowa chroni to, co jest dla konsumentów najcenniejsze – dom lub mieszkanie, za stosunkowo niewielkie pieniądze. Przykładowo w ubiegłym roku średnia polisa mieszkaniowa w Warszawie kosztowała 550 zł, jednak najtańsze ubezpieczenie 50-metrowego mieszkania w stolicy można było wykupić już od 190 zł. Polisa stanowi więc zaledwie 0,03 proc. wartości mieszkania. Dla porównania średnie OC dla warszawskich kierowców wynosi ok. 700 zł. Na cenę wpływa oczywiście między innymi zakres ochrony. Dlatego rankomat.pl, mając na względzie troskę o właścicieli domów i mieszkań, przygotował kampanię, która definiuje możliwe zagrożenia i pomaga chronić się przed ich skutkami.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Coraz częściej zjawiska pogodowe zagrażają nieruchomościom

Innym czynnikiem, który zwiększa świadomość konsumencką, są zagrożenia związane ze zmianami pogodowymi. W pierwszym kwartale 2022 r. na rządowych stronach pojawiło się aż 15 alertów RCB ostrzegających przed skutkami silnych wiatrów i zamieci. Wiatr zrywał dachy i linie energetyczne, wyrywał drzewa i przewracał ciężarówki. Tylko w ostatni weekend stycznia strażacy wyjeżdżali z pomocą prawie 20 tysięcy razy i pobili tym samym rekord największej od kilkudziesięciu lat liczby interwencji. Wszystko ze względu na zniszczenia wywołane silnymi wiatrami.

O rosnącym prawdopodobieństwie niebezpiecznych zjawisk pogodowych alarmują w swoich raportach m.in. eksperci Światowego Forum Ekonomicznego czy Międzynarodowego Zespołu ds. Zmian Klimatu przy ONZ. Także polscy naukowcy z IMGW, podsumowując 2021 rok, zwrócili uwagę na coraz częstsze występowanie niszczycielskich fenomenów pogodowych w postaci np. trąby powietrznej. W takich okolicznościach w sposób naturalny wzrastają obawy właścicieli domów i mieszkań, którzy chcą chronić swój dobytek. Tu z pomocą przychodzi rankomat.pl.

– W najnowszej kampanii pokazujemy, że to, co dla naszych Klientów jest drogie , zarówno pod względem emocjonalnym, jak i materialnym, można niedrogo ubezpieczyć. Pieczołowicie dobieramy detale wystroju naszego domu oraz jego wyposażenie, jednak zdarzenia losowe mogą przytrafić się w najmniej spodziewanym momencie. Mimo to odpowiednio dobrana polisa pomaga się przed nimi uchronić. W tej kwestii można liczyć na rankomat.pl, który stawia na szybkość, obiektywność i możliwość porównania oraz zakupu ubezpieczenia “od ręki”– komentuje Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.

Hubert Urbański wspiera klientów

Ponownie w reklamie spotykamy ambasadora marki Huberta Urbańskiego, który pomaga uchronić przed potencjalnymi niebezpieczeństwami i stratami jedną z rodzin. W tym wypadku wskazuje na burze, zalanie i kradzież, a także daje do zrozumienia, że czyhają na nich również inne zagrożenia.

Zarówno najnowszy, jak i poprzednie spoty bazują na nowej platformie komunikacyjnej porównywarki, która jest zorientowana na potrzebach klienta. Wychodząc im naprzeciw, rankomat.pl jasno wskazuje, że dzięki portfolio usług takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, nieruchomości, podróżne, na życie czy kredyty i pożyczki, a także oferty GSM, klient może samodzielnie, online, wybrać najlepszą dla siebie ofertę. Oczywiście zawsze może także liczyć na wsparcie doradców.

CZYTAJ TEŻ: UBEZPIECZENIE DOMU W BUDOWIE. O TYM TRZEBA PAMIĘTAĆ 

Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, a za produkcję dom produkcyjny Makata. Kampanię można zobaczyć w TV, internecie, będzie ona także wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 19.04. Spot jest dostępny także na kanale YT porównywarki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Częstochowie: Częstochowskie MPK ma pierwszego busa do przewożenia pasażerów na mniej uczęszczanych trasach
Następny artykułSOSENKI, POROZUMIENIE MOSTOWE. Koniec prokuratorskiego śledztwa w maju?