A A+ A++

Francuskie marki należące do grupy handlowej Adeo, takie jak: Leroy Merlin, Auchan czy Decathlon, które nie tylko nie wycofały się z Rosji, ale i zapowiadają rozwój inwestycji w tym kraju, spotkały się z ostrą krytyką opinii publicznej w Polsce. Wstrzymanie współpracy z Leroy Merlin zapowiedziała też Grupa Discovery, która tworzyła we współpracy z marketem niektóre programy, takie jak np. nadawaną w HGTV “Weekendową metamorfozę”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPKM Jaworzno – Zmiany w rozkładzie jazdy w okresie wielkanocnym
Następny artykułWyniki konkursu na realizację zadania publicznego z zakresu kultura