Za kilka dni Wielkanoc, dlatego to najlepszy czas, by podsumować najbardziej oryginalne i zaskakujące kampanie reklamowe, przedstawiające świąteczne symbole w nieco odmiennej formie. Sprawdź, które marki wykazały się największą kreatywnością, a które wyróżniły się dużym poczuciem humoru.
Czasami nie trzeba wiele, aby zrozumieć przesłanie. Bardzo minimalistyczny plakat, który ukazuje przekrojone czekoladowe jajko, które nabiera nowego znaczenia i staje się króliczymi uszkami.
To bardzo sprytna kampania od Deliveroo. Przemawia nie tylko do tych, którzy kochają Wielkanoc, ale również do tych, którzy są zagorzałymi fanami Gry o Tron. Smocze jaja z czekolady nawiązują do tych, które wykluły się w pierwszym sezonie serialu. Jajka ważą prawie 1kg każde i można je było zamówić za pośrednictwem Deliveroo. Cross-marketing w najlepszym wydaniu!
To bardzo prosta koncepcja, wykorzystująca łysą głowę przypominającą jajko, która przywołuje skojarzenia z Wielkanocą, jednocześnie podkreślając zdolność golarki Wilkinson Sword Xtreme Razor do dokładnego ścinania włosów.
Pisanka jest symbolem życia i odrodzenia. Seria plakatów dla Kolner Zoo wykorzystuje tę wiadomość i przedstawia różne małe zwierzątka wykluwające się ze skorupki, które życzą Wesołych Świąt Wielkanocnych.
Poniższe plakaty opierają na prostych motywach kojarzonych z Wielkanocą takimi jak czekolada, jajka i króliczki.
Redakcja mediarun.com życzy wszystkim naszym czytelnikom równie kreatywnych i pełnych radości Świąt Wielkanocnych!
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS