A A+ A++

Sala obsługi w budynku urzędu miejskiego przy pl. Ratuszowym 6 na pierwszym piętrze to miejsce, gdzie mieszkańcy mogą załatwić sprawy z zakresu dowodów osobistych, ewidencji ludności, m.in. zameldowania, wymeldowania oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Władze Bielska-Białej postanowiły ją przebudować i unowocześnić. Prace pochłonęły około 700 tys. zł. – Dzięki tym pieniądzom powstała otwarta przestrzeń z dziewięcioma stanowiskami obsługi interesanta oraz klimatyzowana poczekalnia. O kolejce petentów informują dwa dodatkowe monitory. Ich funkcjonalność pozwala też na wyświetlanie informacji dotyczących miasta czy urzędu. Wymiany doczekała się instalacja elektryczna i klimatyzacja. Na ścianach są gładzie, a pomieszczenie utrzymane jest w kolorach szarości, brązu, bieli i czerwonego, co sprawia bardzo estetyczne wrażenie. W środku jest też dużo żywych roślin – wyjaśnia wydział prasowy bielskiego ratusza.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSoboń: zmiany w podatkach to niewielkie zwiększenie deficytu i impuls prorozwojowy
Następny artykułInformacja dotycząca realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki przez uczniów z Ukrainy