A A+ A++

Praca hybrydowa to nowa normalność: obecnie w Polsce w dużych miastach (z liczbą ludności powyżej 500 tys.) już nawet 49% mieszkańców wykonuje swoje obowiązki poza siedzibą firmy. W rezultacie prywatne mieszkania pełnią dziś podwójną funkcję: domową i biurową. Jednak prywatna, osobista aranżacja przestrzeni niekoniecznie jest odpowiednia do potrzeb zawodowych, a “artystyczny nieład” ani “twórczy chaos” nie sprawdzają się przy pracy biurowej. Jeszcze gorszy jest zwyczajny bałagan – rozprasza, a nadmiar przedmiotów nie pozwala się skupić, zakłócając zarówno dyscyplinę myślenia, jak i inwencję.

Czyste mieszkanie to czysty umysł

Zdaniem psychologów, porządek i pozbycie się tzw. rozpraszaczy to recepta na zachowanie efektywności podczas pracy z domu. Dobrym wyznacznikiem odpowiednio przygotowanego miejsca pracy jest tzw. test 30 sekund. Pozwala on określić, czy w pół minuty na swoim stanowisku roboczym znaleźć można każdy potrzebny przedmiot. Ale uporządkowane, czyste otoczenie ma nie tylko znaczenie funkcjonalne – wpływa także pozytywnie na samopoczucie pracownika, a zatem również na jego wydajność.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł[Informacja] Koło Łowieckie Leśnik Roczny Plan Łowiecki na rok gospodarczy 2022-2023 obwód łowiecki nr 75 i nr 76
Następny artykułNapływ uchodźców z Ukrainy to nie tylko wyzwania, ale i szanse