A A+ A++

– Jeszcze do niedawna Neonet, podobnie jak prawie wszystkie sieci sprzedaży, oferował klientom plastikowe reklamówki na zakupy. Postanowiliśmy poszukać kompleksowego rozwiązania problemu – mówi Anna Rozdolska, młodszy kierownik ds. trade marketingu oraz marketingu lokalnego w Neonet.

Firma zaczęła od sprawdzenia, co teraz polskie sieci detaliczne oferują konsumentom w sprawie opakowań.

– Okazało się, że w większości nadal są dostępne plastikowe reklamówki, choć pochodzące z recyklingu, oraz torby papierowe, które u nas nie sprawdziły się z powodu dużej wagi produktów. Po analizie rozwiązań stosowanych przez zagraniczne firmy zdecydowaliśmy się spróbować innowacyjnego rozwiązania, czyli toreb z surowca całkowicie kompostowalnego, które są w 100 proc. ekologicznym produktem. Wyliczyliśmy, że w skali roku to aż o 6,5 tony mniej plastiku wprowadzanego do środowiska – opowiada Anna Rozdolska.

Nowe torby w sklepach Neonet zostały wykonane z surowca z dodatkiem skrobi i są w pełni przyjazne dla środowiska. Po wyrzuceniu ich z innymi bioodpadami ulegają przetworzeniu dokładnie tak samo, jak zwykły ziemniak. Torbę można również wsadzić do przydomowego kompostownika.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBóbr był w pułapce. Udało się go uratować
Następny artykułŚledź na greckiej pierzynce