A A+ A++

 – Kobiety i ich potrzeby związane z prowadzonym stylem życia, leżą u podstaw wszystkiego, co robimy. Jako marka, która prowadzi stały dialog z naszymi klientkami, rozumiemy, że komfort nie jest już tylko zarezerwowany dla chwil spędzanych wyłącznie w domu. Chodzi o sposób myślenia, który pozwala kobietom czuć się dobrze we wszystkich dziedzinach ich życia, począwszy od tego, jak się ubierają, co robią, a skończywszy na tym, jak żyją. To poczucie jest bardzo indywidualne i powinno być naprawdę celebrowane – mówi Isabelle Bernier, Head of Marketing Europe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł100 lat Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Sportowego „Beskid Śląski” w Republice Czeskiej
Następny artykułZaginął Paweł Białas z Brzegu