A A+ A++

Od krótkich packshotów 360, przez atrakcyjne explainer’y i unboxing’i, po zaawansowane spoty reklamowe. Platforma Shooty.pl oferuje nowoczesny sposób zamawiania filmów produktowych w wybranych przez klienta formatach i formach.

Z badania agencji mediowej Zenith wynika, że aż 90% klientów podejmuje swoje decyzje zakupowe, dzięki odpowiedniemu zaprezentowaniu produktu w formie wideo. Nic więc dziwnego, że każdy przedsiębiorca chce pokazać swoje produkty w ciekawy, kreatywny, estetyczny i profesjonalny sposób. Jak to zrobić dobrze i w jak najkrótszym czasie, który przecież jest dla przedsiębiorców na wagę złota?

Okazuje się, że firmy mogą już skorzystać z specjalnej usługi, która umożliwi efektywne i skuteczne wykorzystanie wideo w swojej komunikacji w mediach społecznościowych lub w sprzedaży na stronach internetowych. Tu z pomocą przychodzi innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych – Shooty.pl. Co ciekawe, platforma przypomina sklep internetowy, w którym klient może wybrać gotowe schematy filmów lub zmodyfikować je według własnych potrzeb.

Dzięki temu rozwiązaniu cały proces realizacji jest znacznie uproszczony i wszystkie firmy, nawet niewielcy przedsiębiorcy, mają szybki dostęp do wysokiej jakości wideo reklamy.

Jak dokładnie działa Shooty.pl?

Aby zamówić materiał wideo, z wykorzystaniem własnych produktów, wystarczy wejść na stronę www.shooty.pl do wirtualnego sklepu i wypełnić brief, na podstawie którego powstanie wideo.

Następnie po wybraniu rodzaju filmu można skorzystać z gotowych rozwiązań lub skonfigurować go według własnych potrzeb, zmieniając format kolor tła, dodając fotografie oraz inne ustawienia. Na tej podstawie platforma obliczy cenę produkcji wideo.

Po dodaniu zamówienia do koszyka, pozostało jedynie nacisnąć przycisk „kup”, a cały późniejszy proces stoi już po stronie zespołu Shooty.pl. Po zatwierdzeniu formularza wysyłany jest do klienta kurier, który odbiera produkt przeznaczony do prezentacji. Oczywiście wszystkie paczki transportowane przez kurierów są ubezpieczone, dlatego przy zamówieniu należy podać wartość paczki, aby ubezpieczenie obejmowało pełną wartość produktów.

Wideo tylko w 7 dni?

Gdy tylko produkty dotrą do siedziby Shooty.pl, wtedy dzieje się magia, a cały proces „czarowania” trwa zaledwie 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania przesyłki. W tym czasie ekipa realizatorska nagrywa i montuje film, a następnie przesyła link do pobrania zamówienia. Po zakończeniu procesu produkcyjnego Shooty.pl wysyła kuriera, który zwraca produkty do klienta.

Krótki czas realizacji jest możliwy dzięki sprawnemu procesowi zamawiania i briefowania, ale także dzięki ludziom, którzy stoją za Shooty.pl. Platformę tworzą bowiem eksperci w branży wideo, dla których realizacja filmów i zdjęć reklamowych to nie tylko praca, a przede wszystkim pasja. Swoje doświadczenie zdobywali w pracy dla marek takich jak PKO Bank Polski, Procter and Gamble Polska, Develey, Manufaktura Mydła, Damak, Papaya Young Directors czy ViaAroma. Do tej pory za pośrednictwem kreatora powstały produkcje m.in. dla producenta lemoniad On Lemon oraz marek: LATO Concept store i Paititi Holistic Store.

Więcej informacji na temat platformy znajdziecie na  stronie www.shooty.pl. 

Materiał powstał we współpracy z SHOOTY

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejne niepowodzenie Zvereva. Casper Ruud w półfinale w Miami
Następny artykułMinęło 10 lat od drugiego trofeum w historii polskiej siatkówki