A A+ A++

Leasing online – na czym polega?

Leasing to forma nabywania przypominająca dzierżawę. Polega na zawarciu umowy między właścicielem pojazdu a leasingobiorcą. Korzystanie z samochodu jest możliwe w zamian za dokonywanie regularnych opłat w postaci miesięcznych rat. Umowę zawiera się na określony czas, zwykle od 24 do 48 miesięcy. Po jej zakończeniu auto można wykupić lub wymienić. 

Cyfrowy leasing to internetowa odmiana tej usługi. Przypiera formę wirtualnego salonu przypominającego tradycyjny e-commerce. W ramach jednej platformy można wybrać nowy lub poleasingowy samochód i dostosować opcje finansowania.

Dlaczego warto skorzystać z cyfrowego leasingu?

Wysoka dostępność samochodów

W ramach leasingu cyfrowego mAuto przedsiębiorcy zyskują szeroki dostęp do nowych i poleasingowych aut z całego kraju. Dzięki temu nie trzeba ograniczać się w poszukiwaniu jedynie do najbliższej okolicy. To całkowita swoboda i możliwość wyboru rozwiązania pojazdu w pełni odpowiadającego na potrzeby firmy.    

Warto podkreślić, że wszystkie auta dostępne w ofercie przechodzą szczegółową kontrolę i posiadają potwierdzoną historię serwisowania.

Wygoda

Leasing cyfrowy oferuje także niezwykłą wygodę, jeśli chodzi o wybór pojazdu. Zamiast tracić czas na wizyty w okolicznych salonach i komisach, odpowiednie auto można znaleźć za pomocą kilku ruchów myszką. Wyszukiwarka w wirtualnym salonie mAuto pozwala filtrować ofertę według potrzeb i upodobań. Dzięki temu szybko można wrócić do ważnych spraw.

Co więcej, mAuto oferuje możliwość dostarczenia samochodu pod wskazany adres – bezpłatnie na terenie całej Polski.  

Minimum formalności

Cyfrowy leasing to nie tylko wygodny wybór samochodu, ale także minimum formalności związanych z zawarciem umowy. Możliwość skonfigurowania oferty pojawia się już na etapie poszukiwania auta. Przedsiębiorca samodzielnie decyduje o długości umowy, wysokości wpłaty własnej (może wynosić 0% wartości pojazdu) oraz dodatkowych usługach w ramach finansowania. Po przesłaniu oferty doradca mAuto kontaktuje się z kupującym w celu omówienia dalszych szczegółów.

tekst płatny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiznes, ludzie i wojna. 10 wyzwań, z którymi mierzą się firmy. Wyniki badania
Następny artykułIle umów o dzieło zgłoszono do ZUS w 2021 roku? Urząd podał dane