Rzeszowski warsztat tunerski Game Over Cycles zdobył nagrodę za najbardziej szalonego customa podczas Custombike Show. Nagrodzonym customem był motocykl zbudowany na bazie… Yamahy Niken.
Pierwsza prezentacja customowego Nikena odbyła się podczas największych na świecie targów motocykli customowych – Custombike Show w Bad Salzuflen na początku grudnia. Zmodyfikowany przez Game Over Cycles Niken zdobył nagrodę “Craziest Bike”, za najbardziej odjechany projekt.
Podjęcie się przebudowy tak kontrowersyjnego motocykla wymagało od rzeszowian sporo odwagi. Game Over Cycles znane było do tej pory głównie jako specjalista od customizacji motocykli amerykańskich. Udany projekt Nikena udowodnił jednak wszestronność motocyklowych artystów.
Zmodyfikowany Niken, choć, ze względu na charakterystyczny układ jezdny, nie pozostawia wątpliwości co do swojego pochodzenia, ma własny styl, dość odległy od oryginału. Niemal wszystkie elementy nadwozia zostały stworzone przez konstruktorów od podstaw. Najwięcej czasu zajęła jednak nie budowa, ale zgranie pomysłów stylistycznych customizerów z charakterystyką Nikena, narzuconą przez producenta.
Custom Niken z Game Over Cycles nawiązuje do japońskiej kultury wieloma detalami – między innymi symbolami, wkomponowanymi w różne detale motocykla. Wszystkie elementy aluminiowe karoserii zostały wykonane ręcznie. Prace nad modyfikacją motocykla pochłonęły 1400 roboczogodzin.
Zakres modyfikacji Nikena Game Over Cycles
– obudowy przednich lamp wraz z tulejami do soczewek
– obudowa licznika
– obudowa kierownicy wraz z obudową zbiornika na płyn hamulcowy
– dźwignie hamulca i sprzęgła
– lusterka
– błotniki przednie
– tylny błotnik z sekcją tylną motocykla
– element końcowy wydechu Akrapovič
– rama trzymająca siedzenie
– podstawa pod siedzenie
– zbiornik paliwa
– filtry powietrza
– osłona chłodnicy wraz z zabudową
– skrzynka na akumulator
– osłony silnika oraz zawieszenia
Skórzane siedzenie WB Line.
Elementy wykonane z czystego, polerowanego aluminium
– wszystkie koła
– uchwyt tylnego błotnika
– wahacz tylny
– całe przednie zawieszenie
– uchwyty podnóżków
– osłony silnika
– cała rama
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS