Hiszpański Bank Santander skonsolidował zakup mediów pod jednym dachem wybierając dentsu International na rynkach europejskich oraz rynku amerykańskim. Od kwietnia Santander będzie współpracował z dentsu X w Stanach Zjednoczonych i w Polsce, natomiast inna spółka grupy – Carat zajmie się obsługą rynków: hiszpańskiego, portugalskiego oraz brytyjskiego. Zadaniem Grupy jest przede wszystkim zarządzanie wszystkimi inwestycjami medialnymi.
Santander bank od sześciu miesięcy poszukiwał jednego partnera agencyjnego do zarządzania wszystkimi swoimi rynkami, a samą decyzję o wyborze dentsu poprzedził sześciomiesięczny przegląd międzynarodowych agencji.
To nowy rozdział współpracy pomiędzy dentsu, a Santanderem w USA. Spółki grupy dentsu współpracowały już wcześniej z marką w Europie: Carat od ponad 20 lat zajmuje się planowaniem mediów w Wielkiej Brytanii, natomiast w Polsce bank korzysta z kreatywnych usług sieci.
Santander jest największym bankiem w Hiszpanii, czwartym w Europie i jednym z 20 największych na świecie pod względem wielkości zarządzanych inwestycji.
Umowa zaczyna się 1 kwietnia. dentsu niedawno ogłosiło, że ma ambicję, aby połowa przychodów grupy pochodziła z transformacji cyfrowej i usług technologicznych oraz planuje wydać do 2,6 miliarda dolarów na działalność inwestycyjną w ciągu najbliższych trzech lat.
W przetargu dentsu wygrało z IPG i Havas Media Group.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS