A A+ A++

Contrain automatyzuje komunikację między pracownikami a pracodawcą

Agencja Pracy Contrain korzysta z systemu do automatyzacji komunikacji, w którym chatbot prezentuje użytkownikowi oferty pracy i ułatwia aplikowanie. Za wdrożenie odpowiada firma KODA Bots.

– Szukaliśmy rozwiązania, które zautomatyzuje konkretne procesy komunikacji klientów z naszą firmą. – mówi Marta Wiśniewska, Marketing & Employer Branding Manager z Agencji Pracy Contrain. – Dzięki inwestycji w technologię KODA Bots zwiększyliśmy wydajność zespołu odpowiadającego za kontakt z osobami szukającymi pracy i zyskaliśmy czas na realizację nowych projektów. Powtarzalne procesy wykonuje za nas robot.– zaznacza Wiśniewska.

Chatbot działający w systemie do automatyzacji komunikacji KODA Bots ma postać Conrada, wirtualnego doradcy Contrain. Zawiera 3 podstawowe funkcje. Pozwala wyszukać oferty pracy, aplikować na nie i odpowiada na najczęściej zadawane pytania.

– Osoba szukająca pracy może zobaczyć w chatbocie wszystkie aktualne oferty lub dopasować konkretną do swoich potrzeb, wybierając daną kategorię i kraj. – mówi Aleksandra Bilińska, Customer Success Manager w KODA Bots. – Po wybraniu odpowiedniej oferty i odpowiedzi na kilka krótkich pytań, na koniec zostaje już tylko złożenie aplikacji z poziomu chatbota.– dodaje Bilińska.

Narzędzie pełni również rolę rozbudowanej bazy wiedzy. W zakładce FAQ znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakwaterowania, umów, rekrutacji, karty EKUZ, numerów SOFI/BSN, wynagrodzeń i spraw organizacyjnych.

Rozwiązanie przyjęte przez Contrain działa w Messengerze od października tego roku. Jego integralną częścią jest funkcja autoodpowiedzi na komentarze. W momencie kiedy na Facebooku Contrain pojawia się post z ofertą pracy, użytkownicy po dodaniu komentarza, trafiają do chatbota, gdzie dowiadują się szczegółów na jej temat lub po prostu mogą na nią aplikować.

KODA Bots to twórca systemu do automatyzacji komunikacji dla biznesu (eng. Automated Communication Management System), z którego korzystają takie firmy jak Santander Consumer Bank, TVN Discovery Polska, TravelPlanet.pl, Semilac, Port Lotniczy Wrocław i wiele innych. Technologia ACMS wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i autorską platformę integrującą się z dowolnym API do automatyzacji głosowych oraz chatowych procesów komunikacyjnych. Firma należy do Hexe Capital, grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzygody w Świecie Potworów! Darmowe Gry Online: Małe Królestwo 3: #4
Następny artykułBogota wprowadza godzinę policyjną, są zabici i ranni