A A+ A++
Wojciech Boczoń2022-03-21 07:48analityk Bankier.pl

publikacja
2022-03-21 07:48

Nest Bank informuje o zmianach,
które zaczną obowiązywać od 6 kwietnia 2022 roku. Tego dnia pojawi się nowa
identyfikacja wizualna – bank będzie miał nowe logo, nowy wygląd strony
internetowej oraz bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zmieni się
także ikonka aplikacji mobilnej.

O planowanych zmianach bank
informował już pod koniec ubiegłego roku. Teraz wejdą one w życie. Na początek obejmą one kanały elektroniczne: stronę internetową, aplikację mobilną i
bankowość internetową. Zmieni się również wygląd kart płatniczych, ale
najwcześniej w II kwartale 2022 roku. Bank nie chce bowiem na razie wymieniać
kart, które nie straciły ważności. W drugiej połowie 2022 roku Nest planuje także zmienić wygląd placówek.

Nest Bank

Bank przypomina, że klienci nie
muszą pobierać ani instalować od nowa aplikacji mobilnej. Wystarczy dokonać
aktualizacji obecnej wersji. Jeśli w telefonie są ustawione automatyczne aktualizacje aplikacji, nie trzeba będzie w ogóle nic robić – zaktualizuje
się ona sama.

Bank przypomina klientom, by
zachowali czujność.
Czasami podczas tego typu zmian sytuację próbują
wykorzystać oszuści, zachęcając do ściągnięcia dodatkowych aplikacji. Bank napisał,
że klienci nie muszą nic instalować i będą mogli korzystać ze swojej bankowości
jak dotychczas. Umowy nadal będą ważne, a pracownicy nie będą prosić o
podpisanie nowych dokumentów czy aneksów.

10 sprawdzonych sposobów, jak polepszyć zdolność kredytową

Pobierz poradnik bezpłatnie lub kup za 10 zł.
Masz pytanie? Napisz na [email protected]

W 2019 roku Nest Bank
zaktualizował swoją strategię biznesową i skoncentrował się na segmencie mikro
i małych firm, utrzymując jednocześnie ofertę dla klientów indywidualnych. Nest
Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło
odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki.

– Wyrazem nowego pozycjonowania
jest mocne hasło marki „Siła Przedsiębiorców”, a także nowoczesna i dynamiczna
identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które
podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację
unikalną na tle zarówno rynku bankowego, jak i innych firm z sektora
finansowego, tzw. „fintechów” – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Departamentu
Marketingu Nest Banku.

Za przygotowanie materiałów
odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułXLIV sesja Rady Powiatu Nowosolskiego VI kadencji
Następny artykułNa Straży Granicy w powiecie siemiatyckim