Mateusz Górecki to managing director w WE!RE Fantasy, czyli marki skoncentrowanej na świadczeniu usług influencer marketingu w branży gamingowej. Z Mateuszem rozmawiamy o influencer marketingu w gamingu, społeczności graczy w Polsce, jak i najlepszych kampaniach w ostatnim roku.
Agencja Fantasyexpo przeszła restrukturyzację i stworzyła nowy brand – WE!RE Fantasy. Markę skupioną w całości na usługach influencer marketingu w branży gamingowej. Na jej czele stanął Mateusz Górecki, który jest gościem najnowszego epizodu NowyMarketing Podcast.
Jak wskazuje Mateusz – influencer marketing w gamingu jest o wiele szerszym pojęciem niż byśmy się tego spodziewali. Nie sprowadza się on tylko do zawiązywania współprac ze streamerami czy esportowcami, ale aktywizuje też osoby na pozór niepowiązane z gamingiem. Mowa tutaj np. o… Robercie Makłowiczu.
– Pierwszą współpracę gamingową z Robertem rozpoczęliśmy pod koniec 2020 r. Zaprosiliśmy go na stream charytatywny – czysto gamingowy, który przeprowadzamy co roku. Dla mnie najpiękniejsze w rozpoczynaniu z tych współprac z osobami, które nie są kojarzone z gamingiem, to podpytywanie, czy ktoś w coś gra w wolnym czasie. To po to, aby złapać szerszy kontekst i rozwijać dalej te kampanie pod kątem gamingu. Robert podczas streamu gotował przekąski dla graczy, pokazując jak szybko i zdrowo coś ugotować. Odpowiadał jednak na pytania widzów i okazało się, że sam grywa np. w Wolfensteina czy Call of Duty – mówi Mateusz Górecki.
Mateusz wskazuje, jak wygląda influencer marketing w gamingu w liczbach, dlaczego spora część graczy nie postrzega siebie jako członków gamingowej społeczności i jakie były najlepsze kampanie gamingowe w 2021 r. Epizod z WE!RE Fantasy jest odcinkiem sponsorowanym.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS