Kampanie społeczne mają na celu wywołanie zmian w zachowaniu społeczeństwa. Mogą zachęcać nas do podjęcia akcji i zrobienia czegoś pozytywnego lub mają sprawić, że przestaniemy robić coś co jest postrzegane jako niewłaściwe.
Marihuana zalegalizowana w Kanadzie od końca 2018 roku nie jest pozbawiona zagrożeń, zwłaszcza jeśli chodzi o prowadzenie pojazdów. Spożywanie konopi często powoduje zaostrzenie apetytu, stworzono więc chipsy o smaku wypadku samochodowego, aby zniechęcić do jazdy po spożyciu środków odurzających. Chipsy w smaku przypominają krew, asfalt i metal.
Kampania społeczna prowadzona jest we współpracy z Société de l’assurance automotive du Québec. To organizacja, której misją jest ochrona ludzi przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem z dróg oraz poprzez zastosowanie się do kilku przepisów i regulacji, pragnie przypomnieć ludziom, że nie powinni prowadzić pojazdów po zażyciu marihuany.
Tytuł: Car Crash Flavored Chips
Agencja: lg2
Kampania: Car Crash Flavored Chips
Reklamodawca: La Société de l’assurance automobile du Québec
Marka: SAAQ
Kraj: Kanada
2. Fondation 30 Millions d’Amis – The Cry (196s)
Kampania społeczna przedstawia lament różnych zwierząt w obliczu ludzkiej obojętności. Poruszający film, w którym zwierzęta łączy ten sam krzyk rozpaczy.
Tytuł: The Cry (196s)
Agencja: ALTMANN+PACREAU
Kampania: The Cry
Reklamodawca: Fondation 30 Millions d’Amis
Marka: Fondation 30 Millions d’Amis
Kraj: Francja
3. Emergency – Everyone deserves a future
Wojna oddziela to, co tworzy miłość.
82,4 mln ludzi na całym świecie musiało opuścić swoje domy, rodziny i życie z powodu prześladowań, wojny, przemocy lub łamania praw człowieka.
Uczyńmy rok 2022 rokiem pokoju, a nie wojny.
Tytuł: Everyone deserves a future
Agencja: Ogilvy Italy
Kampania: Everyone deserves a future
Reklamodawca: Emergency
Marka: Emergency
Kraj: Włochy
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS