Volkswagen ID. Buzz zrzucił maskowanie i zadebiutował w Hamburgu. Co ciekawe, jego elektryczne korzenie sięgają 1973 roku. Wtedy podczas targów w Hanowerze, niemiecki producent pokazał VW T2 z napędem EV. Bus zapewniał zasięg na poziomie 85 km.
– W T1 siedziało się praktycznie na przedniej osi, auto właściwie nie miało zwisu. Dziś obowiązują rygorystyczne normy dotyczące bezpieczeństwa, ale mimo to udało się tak zaprojektować auto, by miało jak najkrótsze zwisy, zarówno przedni, jak i tylny – powiedział Albert Kirzinger, odpowiedzialny za design marki Volkswagen Samochody Dostawcze.
Volkswagen ID. Buzz i ID. Buzz Cargo, podwójne uderzenie
Minęło pół wieku i legenda wraca na drogi jako przedstawiciel elektrycznej rodziny ID. Niemiecki producent zdecydował się na podwójne uderzenie. Volkswagen ID. Buzz będzie dostępny jako pięciomiejscowy samochód osobowy oraz van, nazwany ID. Buzz Cargo.
Volkswagen ID. Buzz i ID. Buzz Cargo
/
Volkswagen
/
MARTIN MEINERS
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS