A A+ A++

Dacia przekształca się w markę, którą kiedyś była… Skoda. Masz auto, które ma dużo miejsca, całkiem nieźle wygląda, ma na wyposażeniu to, co naprawdę jest potrzebne, jest solidnie wykończone i ma bardzo rozsądną cenę. Pozostaje tylko kwestia twojego ego. Czy chcesz jeździć Dacią? Z drugiej strony taki punkt widzenia też przestaje być argumentem, bo odpowiednio skonfigurowany Jogger jest autem, za którym może nawet bym się obejrzał.

Dacia Jogger

mat. prasowe

Jogger to zupełnie nowa propozycja Dacii. Takie kombi, które trochę chce być crossoverem – ma 20 cm prześwitu, ale brak tu terenowych trybów jazdy i napędu 4×4. Zresztą nie ma takiej potrzeby. Klienci już dawno przyzwyczaili się, że za wyższym nadwoziem nie stoją terenowe właściwości. To ważne auto dla Dacii, bo docelowo zastąpi aż trzy modele w gamie rumuńskiego producenta: minivana Lodgy, wersję kombi Logana oraz osobową odmianę Dokkera.

Dacia Jogger

Dacia Jogger

mat. prasowe

Czytaj więcej

Dacia Spring

We wnętrzu jest mnóstwo miejsca. Bagażnik wersji 5-miejscowej ma pojemność aż 708 l (max. 1819 l). To najdłuższe auto w gamie (4547 mm) Dacii, stąd Jogger dostępny jest też w wersji 7-osobowej. W trzecim rzędzie nie jest ciasno. W trzecim rzędzie zmieści się nawet dorosły pasażer. Deska rozdzielcza wygląda solidnie. W bogatszych wersjach wyposażenia ma pas z materiału, który zakrywa plastikowe elementy konsoli. Dobrze to wygląda. Bardzo duży plus za to, że obsługa Joggera pozostała w dużej mierze oparta na pokrętłach i fizycznych przyciskach. Mamy do wyboru dwa napędy: 110-konny z silnikiem benzynowym (3-cyl. 999 cm3) oraz 100-konny (3-cyl. 999 cm3) z fabrycznie montowaną instalacją LPG. Dynamika obydwu wersji silnikowych jest całkiem niezła (wersja 110 KM – 0-100 km/h w 10,5 sekundy, V-max: 180 km/h, wersja LPG – 0-100 km/h w 12,3 sekundy, V-max: 175 km/h). Nie można się też doczepić do prowadzenia czy komfortu jazdy. To takie bezproblemowe auto, do którego wsiadasz i po prostu jedziesz.  Bez potrzeby odłączania niepotrzebnych w życiu codziennym systemów (np. lane assist), domyślania się jego obsługi czy szukania czegokolwiek.

Dacia Jogger

Dacia Jogger

mat. prasowe

Cena wersji pięcioosobowej z „gazem” zaczyna się od 66 000 zł (Essential 5-M), z silnikiem benzynowym 110 KM jest o 2 tys. zł droższa (68 000 zł). Kto chce 7 miejsc, musi dopłacić 4 tys. zł (od 70 000 zł Essential 7-M) niezależnie od … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułModlitwa za Ukrainę na Kalwarii i przy grobie św. Jana Pawła II
Następny artykułBezczelność Rosjan nie ma granic. Jest reakcja na działanie Krychowiaka