From Software i Bandai Namco szybko reagują. Na serwerach Elden Ring logują się kolejni gracze, więc przygotowano oświadczenie, w którym deweloperzy podkreślają, jakimi problemami aktualnie się zajmują.
From Software zdaje sobie sprawę z pewnych niedogodności, które pojawiły się u niektórych graczy na PC oraz konsolach. Studio potwierdza, że „obecnie występują pewne problemy, które uniemożliwiają poprawną grę w niektórych warunkach”, ale twórcy działają i próbują naprawić wszystkie niedogodności.
Studio wymieniło cztery problemy – w głównej mierze niedogodności pojawiają się na PC, ale jeden problem może wpłynąć na rozgrywkę graczy z PS5:
„Informacje o zjawisku nieprawidłowego zapisywania danych gry w wersji na PlayStation 5
– Jeśli konsola PS5 zostanie nieoczekiwanie wyłączona podczas gry lub w trybie spoczynku, zapisane dane mogą nie zostać poprawnie zapisane.
– Znamy przyczynę tego problemu i pracujemy nad poprawką, która go rozwiąże, ale dopóki patch nie zostanie wydany, prosimy o ręczne zapisywanie gry poprzez regularne wychodzenie z gry.
– Dane gry będą zapisywane poprawnie, jeśli zamkniesz grę, otwierając menu systemowe za pomocą przycisku OPTION i wybierając opcję “Zakończ grę””.
W przypadku rozgrywki na PC, deweloperzy wspominają o zbyt czułej myszce, niedziałającym programie Easy Anti-Cheat oraz problemach z wydajnością:
„Problem zbyt czułej myszy w wersji na PC
– W najbliższej przyszłości wyślemy poprawkę do tego problemu”
„Problemem polegającym na tym, że program Easy Anti-Cheat nie uruchamia się, gdy nazwa konta Steam jest ustawiona na znaki dwubajtowe.
– Znamy przyczynę tego problemu i w najbliższej przyszłości udostępnimy poprawkę”.
„Odnośnie problemu z liczbą klatek na sekundę i innych problemów z wydajnością podczas rozgrywki
– Będziemy nieustannie pracować nad ulepszeniem gry, aby można było w nią komfortowo grać na różnych urządzeniach i platformach PC.
– W przypadku wersji na komputery PC, aktualizacja sterowników karty graficznej do najnowszej wersji może znacząco poprawić wydajność”
Studio potwierdza, że pracuje także nad „kilkoma innymi poprawkami błędów i usprawnieniami wydajności”, a jednocześnie, gdy gracze napotkają na większe niedogodności, to deweloperzy proszą o kontakt.
Elden Ring to zdecydowanie największa premiera From Software i twórcy postanowili błyskawicznie zareagować. Sprawdźcie naszą recenzję gry i poznajcie szczegóły bardzo wysokich ocen produkcji.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS