A A+ A++

Modernizacja pięciu wiaduktów w Chrzanowie ma się zakończyć jeszcze w tym roku. Na przebudowę następnych dwóch obiektów trzeba jeszcze poczekać.

Wiadukt kolejowy nad ul. Krakowską w Chrzanowie

Od 2020 r. trwają prace na chrzanowskim odcinku linii kolejowej, dzielącej miasto na dwie części. Inwestycja obejmuje modernizację torów wraz z siecią trakcyjną oraz wiadukty. Aktualnie dotyczy ona pięciu obiektów, nad ulicami: Krakowską, 29 Listopada, Kadłubek, Zbożową i Powstańców Styczniowych.
Kierowcy mogą na razie przejechać tylko pod wiaduktami nad ul. Krakowską i nad ul. 29 Listopada. W obu przypadkach drogami tymczasowymi. Ruch odbywa się tam jednokierunkowo.

Parę dni temu ponownie zamknięty został przejazdu pod wiaduktem nad ul. Powstańców Styczniowych. Ma to związek z drugim etapem prac przy tym obiekcie.

– Przebudowa wiaduktu realizowana jest połówkowo, tzn. najpierw pod jednym torem i następnie pod drugim. Po zakończeniu prac na obiekcie, co jest planowane w maju 2022 roku, rozpoczną się roboty drogowe. Otwarcie przejazdu planowane jest w lipcu tego roku – mówi Dorota Szalacha z zespołu prasowego PKP PLK SA.

Jeśli chodzi o terminy finalizacji prac przy pozostałych wiaduktach, to jak mówi Dorota Szalacha, według deklaracji wykonawcy, przebudowa jezdni pod wiaduktami nad ul. 29 Listopada oraz nad ul. Zbożową powinna się zakończyć w maju, a nad ul. Kadłubek w lipcu tego roku. Natomiast roboty drogowe przy obiekcie na ul. Krakowskiej planowane są od lipca do sierpnia tego roku.

W przypadku wiaduktów nad Sienną i Krasickiego (odnoga od Świętokrzyskiej), które obecnie nie są modernizowane, pozwolenie na budowę ma być nie wcześniej niż w październiku 2022 r. Jakichkolwiek prac można się więc spodziewać dopiero w 2023 r.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułApel do zgody z rządzącymi Borysa Budki – przyjaciela UE
Następny artykułNapięcia wokół prądu w Zielonce