A A+ A++

W minionym roku serwis streamingowy wprowadził na urządzenia mobilne Fast Laughs, przypominające treści udostępniane na TikToku. Krótkie formaty, które bawią i jednocześnie promują produkcje Netflixa, pojawią się także na większych ekranach.

fot. about.netflix.com

Funkcja Fast Laughs została udostępniona w testowej fazie wybranym użytkownikom smartfonów i od początku była kojarzona z popularnymi krótkimi filmikami na TikToku. Serwis prezentuje za ich pośrednictwem najzabawniejsze fragmenty swoich seriali i filmów, które użytkownicy mogą udostępniać w mediach społecznościowych.

Rosnąca popularność TikToka pokazuje, że krótkie, nawet kilkunastosekundowe treści wciąż spotykają się z dużym entuzjazmem młodych użytkowników smartfonów. Gigant streamingowy postanowił więc udostępnić Fast Laughs na znacznie szerszą skalę, dostrzegając w „swoim TikToku” spory potencjał do promowania najpopularniejszych produkcji.

Zabawne „minizwiastuny”, działające na zasadzie opcji „Odkrywaj”, trafią niebawem na ekrany telewizorów z dostępem do platformy Netflix. W pierwszej kolejności pojawią się w anglojęzycznych krajach.

PS
Netflix niedawno uruchomił nową platformę Tudum z ciekawostkami na temat seriali i filmów, świeżymi newsami czy wywiadami z aktorami. Charakterystyczny dźwięk, który stał się distinctive brand asset Netflixa, był także inspiracją do stworzenia kampanii „Tudum Stories”.

PS 2
O tym, że „wszyscy chcą być na TikToku” mówi się od miesięcy. Do grona marek promujących się na platformie dołączył też Microsoft z Panem Spinaczem tańczącym do nietypowej piosenki o aplikacji Teams.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPączkowe szaleństwo
Następny artykułZamiast paczki puste konto. Policja ostrzega przed kolejnym oszustwem